- Svar: 246
- Visningar: 16 063
Jag har saknat mina bukevänner hela dagen och nu känner jag mig lite låg,vad kan ni göra åt det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut!Kan man stämma den som skrev skiten för sveda och värk
Jag har huvudvärk och suddautallafelenkramp!
Jag har alltid hatat matte djupt och innerligt och släppte det så snart jag bara kunde. Det finns en anledning att gud uppfann miniräknaren.
Och jag som ville bli skattejurist för att få jobba med både juridik och siffror
Nu är jag dock en bekväm människa som inte ville leva på studielån halva mitt liv så jag blev grafiker istället. Finns inte ett uns konstnärlighet i mig men jag är bra på att prata så att folk trodde det
Och jag som ville bli skattejurist för att få jobba med både juridik och siffror
Nu är jag dock en bekväm människa som inte ville leva på studielån halva mitt liv så jag blev grafiker istället. Finns inte ett uns konstnärlighet i mig men jag är bra på att prata så att folk trodde det
Hur hamnade du med järnvägar?
Fel inlägg?
Nu är jag vilse..
lider med er.gräsmattan är fylld men bara halva förrådet tömt. Snart dags att hämta släpkärran så vi kan böka in skräp i den.
Dags att se över sockretMenade dig men citerade MM, eller var det dig jag ändå citerade först? Äh, jag är bara helförvirrad just nu
Värst är att karlsloken hittar folk som vill ha grejer som jag försöker köra till tippen. Visserligen blir vi av med dem till slut men det dröjer igen. Vill bli av med dem Nu!!lider med er.
Menade dig men citerade MM, eller var det dig jag ändå citerade först? Äh, jag är bara helförvirrad just nu
Då måste tanten vara något annat än asiat med tanke på att hon har den största buske jag sett
Superfin!!! Och ser riktigt smarrig utHappy 4th of July !!
Inuti finns "himmelsk jordgubbstårtsfyllning" och glasskräm. Spacklad med chokladsmörkräm, och dekorerad med sockerpasta, marsipan och strössel.
Rätt nöjd - den stämmer rätt väl med bilden i mitt huvud .