- Svar: 246
- Visningar: 16 063
Jag har saknat mina bukevänner hela dagen och nu känner jag mig lite låg,vad kan ni göra åt det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eh nej tack, jag håller mig till min fyraårstrotsiga dotter iställetNågon som vill låna en tonårsdotter ett par dagar? Allt man säger är fel och dessutom med fel tonläge Jag håller mig undan och skriver sms istället.
Någon som vill låna en tonårsdotter ett par dagar? Allt man säger är fel och dessutom med fel tonläge Jag håller mig undan och skriver sms istället.
Tankar medicin på sjukhuset i sällskap av sonen . Sen blir det ut till sommarstället med nämnda son, hunden och min mor .
Annars vore det kanske bra att hon lär sig lyda sin blivande svärmor?Nej tack. Jag är barnledig en månad till så jag är ganska nöjd.
Annars vore det kanske bra att hon lär sig lyda sin blivande svärmor?
Får själva droppet på en timme i nuläget. Så brukar bli 1,5-2 timmar totalt från det jag kliver innanför dörrarna tills jag åker hem. Så inte alls så lång tid. Det tog längre tid i början, både dropphastigheten och att stanna efteråt för säkerhets skull. Nu får jag åka direkt det är klart.Hur lång tid tar det att tanka medicinen? För min del tar det allt mellan 6 timmar till 12 timmar berömde på om jag får någon reaktion eller inte.
Får själva droppet på en timme i nuläget. Så brukar bli 1,5-2 timmar totalt från det jag kliver innanför dörrarna tills jag åker hem. Så inte alls så lång tid. Det tog längre tid i början, både dropphastigheten och att stanna efteråt för säkerhets skull. Nu får jag åka direkt det är klart.
Tveksamt mycket tveksamtMåste bädda rent i sängen och dammsuga och skura så hon är välkommen så länge hon gör det
Annars är hon välkommen här om hon tycker städa gammalt stall är roligtTveksamt mycket tveksamt
Ännu mer tveksamt det kan finnas spindlarAnnars är hon välkommen här om hon tycker städa gammalt stall är roligt
Här är fullt av spindlar men det kan man ju se som fobiträning kanskeÄnnu mer tveksamt det kan finnas spindlar