Vad gör jag o mina bukevänner?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tankar medicin på sjukhuset i sällskap av sonen :love:. Sen blir det ut till sommarstället med nämnda son, hunden och min mor :).

Hur lång tid tar det att tanka medicinen? För min del tar det allt mellan 6 timmar till 12 timmar berömde på om jag får någon reaktion eller inte.

Hur lång tid tar det att tanka medicinen? För min del tar det allt mellan 6 timmar till 12 timmar berömde på om jag får någon reaktion eller inte.
Får själva droppet på en timme i nuläget. Så brukar bli 1,5-2 timmar totalt från det jag kliver innanför dörrarna tills jag åker hem. Så inte alls så lång tid. Det tog längre tid i början, både dropphastigheten och att stanna efteråt för säkerhets skull. Nu får jag åka direkt det är klart.

Får själva droppet på en timme i nuläget. Så brukar bli 1,5-2 timmar totalt från det jag kliver innanför dörrarna tills jag åker hem. Så inte alls så lång tid. Det tog längre tid i början, både dropphastigheten och att stanna efteråt för säkerhets skull. Nu får jag åka direkt det är klart.

Skönt att det går snabbt och smidigt!

Lika varmt idag som igår,vaknade vid 9 helt genomsvettig.
Och idag sätter dom kravallstaket runt torget o dess infarter inför festivalen.

Måste gå och handla idag (hört det förut eller?) Men trööött just nu. Käkade fajitas igår, nog med allting för att äta samma sak idag. Funderar fortfarande på vad jag ska göra med min tapenade. Kanske hummus och tsatsiki?

Funderar på om jag skall göra något med trädgården idag eller om jag skall skjuta upp det en dag till........:cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 048
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
1 998
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 700
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hade ett jobb på gång. Det verkade verkligen som om jag var vad de sökte. Jag blev hittad på fb där jag annonserade om jobb...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 785
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föl 2023