- Svar: 246
- Visningar: 16 063
Jag har saknat mina bukevänner hela dagen och nu känner jag mig lite låg,vad kan ni göra åt det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har en fläkt för att få lite ruljans på luften.Där sa du något .ska öppna sovrumsdörren för lite korsdrag,hur nu det ska gå till utan blåst.
Jag har oxå öppet,här nere veranda dörr,ytterdörr,där uppe balkongdörr,sovrumsfönster och gästrumsfönster, det är som en bastu.Vi har haft öppet i flera timmar. Nedervåningen håller 24,5 grad trots det.
FruktansvärtÄven jag lider i värmen – hade balkongdörren på vid gavel, fläkt på högsta inställningen och dragit för fönstren mot den värsta solen men hade ändå 27 grader inne igår Bara 14 grader ute nu så lite svalare är det inne i alla fall!
Fruktansvärt
Ja antingen sover jag hårt eller så sover jag väldigt lätt pga värmenoch inget av det får mig utviladJa, mår verkligen så dåligt i värmen!
Det verkar såÄr detta den nya ”vad gör vi” tråden?
Om det inte vore för den där fotbollen så hade jag fått med mig familjen från det eländet. Nåja vi blir bara påverkade av de som reser till och från och verkar ha svårt att hitta toaletter så att de är tvungna att använda busshållplatserna.Har sovit som en kratta inatt! Dom har redan börjat invadera stan med sina raggarbilar och åker runt och spelar Eddie Medusa på högsta volym
Dom cruisar 50 meter från mitt hus
Om det inte vore för den där fotbollen så hade jag fått med mig familjen från det eländet. Nåja vi blir bara påverkade av de som reser till och från och verkar ha svårt att hitta toaletter så att de är tvungna att använda busshållplatserna.
Usch så tråkigt Risk för skador?Tittat till hästarna på betet. Inget harmoniskt bete i år. Oroligt i flocken hela tiden, funderar på att ta hem min pålle