- Svar: 246
- Visningar: 16 063
Jag har saknat mina bukevänner hela dagen och nu känner jag mig lite låg,vad kan ni göra åt det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha, när han hjälpte mig att mocka ur (torv) när jag var höggravid var det ett jävla gnäll så det är jag tveksam till och jag mockade också, annars hade vi aldrig blivit klara Jag var beräknad tre veckor senare
Stallsysslor kommer verkligen låååångt ner på listan över kvalitéer
Jösses jag hoppas han har många andra kvalitér
Jag tycker fotbollsspelare kunde ta lite j-la anamma från både hockeyspelare och hästfolk
För fotbollskillarna verkar lite klena faktiskt
Jösses jag hoppas han har många andra kvalitér
Äsch, servicen är det inte så noga med har jag hört, går mil efter mil trots brutna beståndsdelar och gnisslande oljud... som ibland behöver lite tankning eller annan service
På längre tidsaspekter så är fotballsspelare hjärnlösa också, deras hjärnor får ju tydligt långvariga effekter av idrotten.Har de inte någon regel i FT att ryttare inte får hoppa sista dagen eftersom det var folk som red med brutna fötter och annat?
Iofs de tuffaste idrottarna är nog hockeyspelare, de är inte kloka någonstans. En av Sedinarna amputerade sitt lillfinger eftersom en operation hade gjort att han missat fler matcher. Folk har spelar med inte bara brutna revben, acl, hela ansiktet intryckt, bruten käke, Erik Karlsson spelade hela slutspelet förra året på en fot. De är helt galna.
https://eu.usatoday.com/story/sport...4/nhl-playoffs-injuries-ryan-ellis/579032002/
Till skillnad från fotbolls killarna som får en MR så fort det gör lite ont någonstansÄsch, servicen är det inte så noga med har jag hört, går mil efter mil trots brutna beståndsdelar och gnisslande oljud
Han verkar ha fått @supersonic i säng så några bra sidor måste han ha!
Jag kan slå vad om att Zlatan har det iallafallTill skillnad från fotbolls killarna som får en MR så fort det gör lite ont någonstans
Har de sina kroppsdelar försäkrade förresten som en del skådespelare försäkrar sina bakdelar
Det är därför han gör så mycket reklam han måste få ihop till försäkringspremienJag kan slå vad om att Zlatan har det iallafall
Det är därför han gör så mycket reklam han måste få ihop till försäkringspremien
Åååh jag som trodde att det var en "medel"ålderskrisDet är därför han gör så mycket reklam han måste få ihop till försäkringspremien
Och jag har bara imorgon och fyra dagar kvar till min semester!Ska strax hoppa i säng, sista arbetsdagen imorgon!!!
Ska strax hoppa i säng, sista arbetsdagen imorgon!!!
Hrm. Min första semesterperiod är snart slut - börjar jobba igen på måndag.... Men sedan - efter 2 veckors jobb - så har jag 2 veckors semester till !Och jag har bara imorgon och fyra dagar kvar till min semester!
Heja dig och mig
Och så buke såklartTelefonen behöver laddas hundra gånger varje dag. Jag skulle behöva ha koll på den, sms, svara pronto, mailen, jävla facebook, messenger, hemsidan osv osv. JAG ORKAR INTE!
Och folk förväntar sig att man ska vara uppdaterad hela tiden. Men NEJ! Jag hatar egentligen allt vad sociala medier heter men jag måste ha det
Han artisten?Jag tycker lite synd om dom som bor inne i Töreboda i helgen,just nu hörs E-typ hela vägen hit.
Ja, vi har festival i helgen med en massa uppträdande.Han artisten?