Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var så härligt att vakna till en blå himmel och strålande sol, äntligen :love:. Tog en mugg kaffe och så gick jag en morgonpromenad, bla förbi hästarna :). Nu njuter jag av min frukost; kvarg blandat med icas underbart goda vaniljyoghurtkvarg, färska jordgubbar och solros- samt pumpafrön och ett fruktfat :love:.

Sitter på Messenger med dottern och ondgör oss över hur man kan jobba som professionell inom hästbranschen och ha så lite kunskap om det mest basala inom hästars metabolism :nailbiting::arghh::meh:

Skolavslutning idag och som på beställning - ingen vind, strålande sol från klarblå himmel och 22 grader varmt :love:
Nu hemma med huvudvärk... :cautious:
Men boostat med ipren och nu har jag en kaffekopp bredvid mig, ska nog få ordning på den här sommardagen ;)

Svär över facket. Har bett om autogiro på avgiften, och lik förbannat kommer det ett papper i brevlådan med inbetalningskort. Hur svårt kan det vara liksom?

Antar att det är det undermedvetna som bearbetar något? Oavsett känns det väldigt påfrestande, jag drömmer sällan något jag kommer ihåg men här kommer jag i håg allt, små detaljer som hänger sig kvar och vägrar släppa....
Jag får mardrömmar och konstiga drömmar varje natt av någon av mina piller

Sitter på en varm buss in till stan efter jobbet. Ska bli skönt att plaska lite i centralbadet.
Får bli snabblunch på BK innan

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
274
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
580
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 309
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 34 35 36
Svar
716
· Visningar
28 691
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31