Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ar helt snurrig av Tramadol och har fortfarande skitont i armen. Jag far forsoka ta mig till en doktor i dag och se vad det ar som ar fel. Jag kan ju inte jobba med hundar medan jag "haller i" hoger arm med vanster. :banghead:

Under tiden njuter jag av hur mysigt det var att ha Camilla har igar och var utokade porch.:cool:

Svarar er båda ;) Det kan vara så att i avtalet med städbolaget står det att kaffekoppar ska plockas undan och ställas i diskmaskinen. Har haft ett par ställen där sånt skulle göras, men det hör till ovanligheterna. Så lättast att få ha den kvar är ju att säga till städaren att dom inte behöver ta just eran mugg ;) Vi är faktiskt inte farliga ;)
Jag kan typ garantera att det inte står i avtalet för de tar inte muggen om det är gammalt kaffe kvar i den. Och jag träffar inte städarna, som mest så möts vi med bilarna på parkeringen.

Nyss hemkommen från stallet. Försöker få tag i hovslagaren, han ville att jag skulle ringa idag och det hade jag givetvis glömt bort. Dags att verka och sko om!

Nu ska jag sätta mig och sy lite. Har några nya idéer som kanske kan bli verklighet om jag bara får tummen ur.

Jag kan typ garantera att det inte står i avtalet för de tar inte muggen om det är gammalt kaffe kvar i den. Och jag träffar inte städarna, som mest så möts vi med bilarna på parkeringen.
Okej då är det ju märkligt. Jag skulle inte ta varken tomma eller fulla muggar om det inte står i avtalet. Varför göra extra jobb gratis liksom :p Men om du tycker det är störigt att den försvinner, skriv en lapp och sätt på muggen :rofl:

Känner mig gnällig förut
Men jag vill inte ha okända hundar runt häst
Jag litar på min häst, men inte på okända hundar

Tvättat och grejat. Nu middag; stekt kycklingfilé med wokade grönsaker blandat med honung, soja och vitlökskrydda :d. Nu har det spruckit upp och solen skiner och snart blir det stallet :)

Jag överlevde! Huzza! 10 meter upp i luften balanserandes på träpinnar/avsatser/vajrar längs banor mellan trädkronorna... Svettigt värre och jäkla svårt för oss små kortisar som inte har nån räckvidd att tala om. :O

Tänkte lägga av och blåvägra mitt i, men så blev jag förbannad och jagade igång mig själv tillräckligt adrenalin för att ta mig runt den sista biten också. :devil:

Okej då är det ju märkligt. Jag skulle inte ta varken tomma eller fulla muggar om det inte står i avtalet. Varför göra extra jobb gratis liksom :p Men om du tycker det är störigt att den försvinner, skriv en lapp och sätt på muggen :rofl:
Vi tar inte bort muggar. Iaf inte de flesta på mitt jobb. Vi har en som gör det fast hen inte ska...:cautious:

Klarat av ca 7km med vovven och fick en dusch på halva vägen som tack för att jag var ute :mad: Men nu lyser solen igen.
Den duschen ska du vara glad över... jag fick ta av brunnsvattnet jag, när jag kom in efter ha mockat hage. Ett gäng kärror i stekande sol blir gamla pippiar svettiga av :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
276
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
583
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 36 37 38
Svar
742
· Visningar
29 826

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka