Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Första semesterdagen! Ont som fanken efter visdomstanden så fick tröstshoppa lite på rean. Gjorde mitt vanliga fail, köpte en klänning i stl 34 och tänkte jadå med lite god vilja passar den perfa! Ja jo efter en veckas svält kanske :p

Energi på burk sökes!

Powerking! :up: :D

powerking-sugarfree.jpg

En last hos mig kan jag medge... :o

Gör mig i ordning för en att ta mig till stan och fika med en gammal vän. Alltid kul att träffa vänner från högstadietiden och få känslan av hur allt är annorlunda men samtidigt känns det precis som då, mycket spännande känsla :D

Funderar på om jag ska orka åka till Apoteket och handla åt hästen. Om jag ändå är ute och åker om jag ska hämta upp paketet från zooplus med? :cautious:
Men det betyder att jag måste hoppa ur mina röda raggsockor för det är visst inte alls socialt accepterat att visa sig ute i stadsmiljö mitt i sommaren med dom på fast dom är så sköna! :D

Snoret rinner och huvudet känns som om det är fullt med bomull. Dessutom är kaffet slut.
Dags att lämna soffa och dator och göra något vettigt med sin dag.

Snart kommer en man och hämtar mopeden, kanske ska plocka fram alla grejer jag tänker skicka med.

Första semesterdagen! Ont som fanken efter visdomstanden så fick tröstshoppa lite på rean. Gjorde mitt vanliga fail, köpte en klänning i stl 34 och tänkte jadå med lite god vilja passar den perfa! Ja jo efter en veckas svält kanske :p
Skönt med semester men usch för tandvärk dock smart drag att lindra det med lite shopping, hoppas det lugnar sig med det onda.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 41 42 43
Svar
847
· Visningar
32 670

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden
  • Bråkande hundar

Hästrelaterat

Tillbaka