Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade lyckats sova en timme när jag vaknade av åskan. Jag sover alltid med öronproppar men det brakade loss rejält, det var vitt ute av alla blixtar så jag kastade mig upp och drog ur alla kontakter för att sen tvärslockna igen.
Nu börjar till och med jag tycka att ett par dagar med sol och uppehåll skulle sitta fint.

Jag hade lyckats sova en timme när jag vaknade av åskan. Jag sover alltid med öronproppar men det brakade loss rejält, det var vitt ute av alla blixtar så jag kastade mig upp och drog ur alla kontakter för att sen tvärslockna igen.
Nu börjar till och med jag tycka att ett par dagar med sol och uppehåll skulle sitta fint.
här gick åskan precis bredvid mig.

Det ösregnade för fem minuter sen. Nu skiner solen :cautious:

Och det finns inget kaffe kvar :arghh:

Helt dränerad. Varit på PTSD terapin. Intensivt är ordet :crazy: . Ska vila en stund innan stallet och samla lite energi.

Är arg på vår IT. Dom har ändrat lösenord på min jobbdator för att enligt dom innehöll mitt lösenord å, ä eller ö. Vilket det inte gjorde och jag bytte senast förra veckan. Så lätt är det inte att hitta nya lösenord som man inte haft förut var tredje månad.
Och det är inte första gången det händer! :arghh:

Det mesta klart, ganska effektivt ändå även om det inte känns så. Hungrig på lunch trots att det är en timme kvar. Skulle behöva en rast promenad och kickstarta igång hjärnan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 42 43 44
Svar
877
· Visningar
33 793

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka