Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@åke jag hade tråkigt, behövde organisera i lådan och är väldigt nyfiken av migkan meddela att jag bara har 78 par.
![]()
till helgen.När kommer sommaren undrar jag?
Jag har bara 43 par@dobbis hur många har du då?![]()
Älskar att du klipper klorna på mamma!
Klaga för fasen inte på regnet! Det vi fick igår var ytterst välbehövligt! Sommaren har varit här ett tag iaf
Pratade med hovis, som flyttat hit från norrlandskusten. Hovis hade fått ett sms för drygt en vecka sen om att det snöade där och gått utanför dörren och knäppt en bild på strålande sol och grönskande växtlighet och bara "nädå, 25 grader varmt!"![]()
Duktig kisse!Vi hade anledning att gå upp mitt i natten för att tanka lite vatten![]()
och Missia blev väldigt intresserad av skåpet under diskbänken. Särbon öppnar dörren och ut flyger en ordentligt stor råtta
som snabbt mötte sin skapare, förmedlat av Missia
Kisse var enormt nöjd och ville INTE släppa bytet men till slut fick vi slänga ut den.
Men jag har ALDRIG varit med om råttor i huset, endast möss.
Väntar på besked om svärmor.
Det hoppas jag med!Hoppas att det blir ett positivt besked![]()
Då kan det ju vara för sent, ju tidigare du kollar upp tänderna så större chans att rädda dem utan större ingrepp.Jo det vore bäst men det är långt att åka och så kostar det säkert multum .Tycker det är rätt dyrt som det är .Det är bara att vänta tills det blir outhärdligt så brukar det lösa sig av sig självt när man inte har något val