Ne i det här fallet handlar det om stroke.... det kan bli liknade demens till viss del ibland....
aha, ja du verkligen! Man kan ju utveckla blodkärlsdemens r/t stroke. Inte lätt alla gånger, jobbar själv inom äldrevården.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ne i det här fallet handlar det om stroke.... det kan bli liknade demens till viss del ibland....
Ne det är tur alla dagar inte är såhär. Dom flesta dagar är mitt jobb faktiskt jättebra och jag trivsaha, ja du verkligen! Man kan ju utveckla blodkärlsdemens r/t stroke. Inte lätt alla gånger, jobbar själv inom äldrevården.
Inväntar en person som sökt kurs och ska komma på intervju. Verkar inte dyka upp...
Akademiska i UppsalaAckis?
Samma här. Flyter allt som oftast ut i en hög av "meh" istället för att göra saker. Försöker lyssna på kroppen men världen pausar ju liksom inte bara för att jag gör det.Bah..
Tror mina tidigare stresssymptom kommit ifatt. Har en ruggig motvilja att ta tag i saker just nu. Jag gör allt för att undvika när jag VET att när jag väl gör det så kommer det gå fort och lätt. Typiskt
Vet inte vart det är värst på jobbet eller hemma. Orkar inte och hittar på en massa undanflykter.
Samma här. Flyter allt som oftast ut i en hög av "meh" istället för att göra saker. Försöker lyssna på kroppen men världen pausar ju liksom inte bara för att jag gör det.![]()
Så himla frustrerande!Hög igenkänningsfaktor...![]()
Absolut!Gah. Alla borden och måsten... Jag vill helst sova, är det ok eller?
Svarar du om det ringer eller?Absolut!