Första minuterna var det väldigt rörigt och dålig info.Nej, jag tänker det också vilket känns lite illavarslande. Känns som en ganska oklar bild än så länge, med tre incidenter väl. Och minst ett dödsfall hittills.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Första minuterna var det väldigt rörigt och dålig info.Nej, jag tänker det också vilket känns lite illavarslande. Känns som en ganska oklar bild än så länge, med tre incidenter väl. Och minst ett dödsfall hittills.
När det small på Drottninggatan så rapporterades ju om flera incidenter runt om i stan (även av polisen) som sedermera visade sig vara felaktiga, så vi får avvakta o se.Nej, jag tänker det också vilket känns lite illavarslande. Känns som en ganska oklar bild än så länge, med tre incidenter väl. Och minst ett dödsfall hittills.
När det small på Drottninggatan så rapporterades ju om flera incidenter runt om i stan (även av polisen) som sedermera visade sig vara felaktiga, så vi får avvakta o se.
Ja det har varit tydlig info. att saker kan ändras och ev. vara felaktiga.När det small på Drottninggatan så rapporterades ju om flera incidenter runt om i stan (även av polisen) som sedermera visade sig vara felaktiga, så vi får avvakta o se.
Hostar och snorar ännu värre idag.. Host host!
Man ser vad ni tjejer hittar på medan man sover.Det är alltid en fördel![]()
Pizza härI mitt fall berodde attacken på att jag nästan satt i mig 200g choklad.... inte bra...
Hoppade 150 med min gammeltant. 110 med gammelmanMitt ligger på 115 cm, men det är lääängesen nu och jag skulle aldrig i livet styra mot ett sådant idag!![]()