Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle gå en promenad, hann inte längre än precis till skogen innan min IBS slog till, fick springa hem och gå på toan. Kramper från helvetet också. När det lugnat sig tog jag en Dimor och gick en kortare promenad istället för den längre jag planerat och höll mig i närheten av hemmet.
Samma här. Kramper och springa på toa. Dimor hjälper mig inte. Knappt Immodium Plus

Ätit middag. Och jag är proppmätt, men grymt godissugen. Tyvärr har jag inga kalorier kvar att förtära idag. Eller, det har jag, om jag väljer att äta upp de bonuskalorier som jag tränat bort idag, men det har jag ingen lust med. :p Jag får ta en kopp te.

En uppfinningsrik och flexibel hund hittar alltid en huvudkudde :D

IMG_0345_zpsc0102n9q.jpg

Sitter och funderar lite, har grävt igenom min garderob för att hitta en klänning som passar till en finare fest (nej tänker inte gå och handla en ny) och insett att den del av garderoben jag använder minst = fest och högtidskläder är den dyraste. Vad gör andra, säljer, hänger in och glömmer bort? Och nu menar jag inte en lite finare H&M sak utan något som faktiskt kostar en slant. :idea:
Hänger i klädkammaren och jag hoppas innerligt få användning för dem igen!

Hehe alla karlar är ju inte så mesiga :p. Min sambo har varit riktigt förkyld en gång under våra 4,5 år tillsammans och då var han däckad, i hög (40 grader) feber! Då är det inte konstigt man mår piss :p:cautious:

Min är bara däckad när han får flunsan, vilket iofs är förståeligt. Vanliga förkylningar bekommer honom inte så mycket mer än att han blir trött :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
274
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
580
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 309
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 34 35 36
Svar
709
· Visningar
28 504

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Mellanpudel
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka