Två barn hämtade på dagis och nu ska jag betala räkningar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tog mig till jobbet. Tog 50 minuter typ, istället för 35-40 minuter. Höll på att hamna i diket när jag skulle svänga av mot Sellnäs trots jag tog det superlugnt. Får se hur vädret är sen när jag ska hem, om det får bli vägen över ludvika eller gamla vägen. Gamla vägen var inte bra nu..
Fast nu regnar det liteHär i Uppsala så snöar det oxå. Fast det är snöblandat regn
Till Pälsfröken glädje (?? med reservation av tidigare utmaningar ) så serveras det lamm innan ordinarie middag idag.
För den som vill fördjupa sig i Pälsfrökens mat(o)vanor hänvisar jag till katt/snacktråd 3 eller så kan man säkert hitta en del via sökningsfunktionen och skriva Pälsfröken.
Over and out på detta för mig i denna tråden.
Gör: dricker kaffe såklart och fortsätter rensa lite mail med jämna mellanrum.
Ska filma min kära siames när jag äter.Nu ska jag inte trådkapa men Nikita älskar lamm, så länge det är tillagat Försökte mata henne med rå lammstek och hon stirrade på mig i fasa. Däremot stekt sådan gick bra.
Bitarna som det omsorgsfullt skars bort alla kryddor och stekyta från smakade dock inte lika gott som resterna, fett, och stelnad sås med skyn från ugnen innehållande vitlök och allting annat som skurits bort eftersom det inte är bra för kattmagar.
Ska med betala räkningarna idag är tanken såå trist men skönt när det är undanstökat trots allt.Två barn hämtade på dagis och nu ska jag betala räkningar.
Här har balkongen nästan torkat Jag har dock inte stora förhoppningar att det är torrt så längeNu snöar det igen Det som låg imorse har nästan smält bort.
Men det är dags att äta middag och sen dra till stallet.
Det gör jag också! Bara lite pinsamt när tandläkaren nästan rycker sina händer ur ens mun och undrar om man håller på att somnaJag föredrar helt klart att somna framför att ligga spänd som en fiolsträng i tandläkarstolen. Det sistnämnda är vanligast men en gång när min avslappningsteknik fungerade mycket väl, så slumrade jag till.
@Scata rackarns så effektiv du varit blir man sån av risifrutti? enligt reklamen verkar det ju vara såååå nyttigt och hurtigt, synd jag inte gillar smaken men jag får väl fortsätta i mitt sega tempo är risken.
Jag reagerade precis som du!! Han är 29 år i år, men visst fortfarande fertil. Jag var helt chockad när jag hörde att han levde.Lever han fortfarande? Hur gammal är han nu?