Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhh förlåt @EmmaW jag är ju klar med både dina kvastar och piskor som du så snällt lät mig låna så nu får du tillbaka
Shhhaaaaz *sopar en ren fin stig mot sängen och viner med piskorna i luften* dags att natta![]()
Du nattar inte hungrig ikväll va?Har tillbringat en trevlig kväll hos grannen. Jag kunde tydligen klämma i mig lite mer att äta, framförallt vitlöksbrödet var riktigt mumma![]()
Och så har jag äntligen druckit vin och cider. Så där lagom mycket så att jag kommer sova gott![]()
Du nattar inte hungrig ikväll va?
Fullt upp heter det.Gör examinationsuppgift, matar barn, byter blöjor, allt på en gång. Sambo hämtar ved, gör frukost och matar ponnyer, har ju snöat![]()
Surar lite över att det fortfarande är snö. Jag skulle ju hinna massor i trädgården den här helgen. Sen när jag börjar jobba så har jag ju inte tid längre.
Gilla känns fel, snarare instämmer starkt!Surar lite över att det fortfarande är snö. Jag skulle ju hinna massor i trädgården den här helgen. Sen när jag börjar jobba så har jag ju inte tid längre.