Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Betalade för ny säng igår och lite till (bla dyr hemleverans :meh:), hjälp det blev en hel månadslön efter skatt och hyra 🥵 men denna hoppas jag att jag ska kunna få ha i åtminstone 20 år framöver!
Plus så betalade jag då för mammas nya sänggavel och jag säljer min "gamla" säng, så jag får tillbaka lite slantar på det viset. Så inte riktigt så illa.
Hittade ett nytt madrasskydd på dollarstore dessutom, perfekt! :D

Vi var lite osäkra på om den skulle hinna komma innan midsommarveckan då det var typ den veckan de sa att beställningen skulle komma och vi ska iväg då :nailbiting:
Men höll huvudet kallt och tänkte att de kanske drog till med någon vecka extra utifall något blev försenat. Och nu kan och ska de leverera på måndag :banana:
Så får jag passa på att njuta lite av min nya säng innan 5 veckors semester i sommarstugan :p
 
Ska ta ett långt bad och fixa till mig.
Åka till en kompis och fira att hans son tog studenten.
Ska även fira att jag har tagit östrogen i 11 månader.
Det kommer bli en bra dag.
 
Vaknade tidigt för att planen var att åka till Liseberg trots regn, men ser att det är ändrat till ösregn hela dagen. Det är jag inte lika sugen på med tre barn.
 
Föranmält mig till ridskolan och nu ska jag nog försöka beställa fler av min favoritsportbh, innan de slutar sälja dem...
Kanske två stycken, så har jag tre och de räcker länge 🙈
Förstår inte varför alla har så himla svårt att designa bra sportbhar? eller så är jag kräsen :p
 
Föranmält mig till ridskolan och nu ska jag nog försöka beställa fler av min favoritsportbh, innan de slutar sälja dem...
Kanske två stycken, så har jag tre och de räcker länge 🙈
Förstår inte varför alla har så himla svårt att designa bra sportbhar? eller så är jag kräsen :p
Vad är det för någon?
Jag undrar samma sak.
 
På väg till garaget. Hoppas att både körning och stallet går snabbt och lätt :)
Har trots endast en timme sömn igår varit helt okej pigg under natten. Skönt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 533
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 389
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 979
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 698
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Sämsta filmen?
  • Skal/regnjacka för vandring.

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp