Breeders dressyr 2024

Fiorano

Trådstartare
Någon som tittat i veckan? Hittat några favoriter?

För erkänna att jag inte alls tittat särskilt mycket för det är så många Namn i startlistorna som jag bara inte gillar.

Såg Severucci idag och längningen av hans form var smått otrolig! Generellt väldigt fin i formen och galoppen är så uppåt!

Hann även se de två fyraåringar som blev uteslutna. De var alldeles flr rädda och spända så även om ena hästen faktiskt gick hela vägen så ville de inte ge poäng. Väldigt bra tycker jag.
 

Liknande trådar

Ridning Vi har haft vår D-ponny i tre år, en irländare som var rätt nyimporterad när vi köpte henne. Hon är (har varit?) en väldigt lättsam häst...
Svar
12
· Visningar
2 541
Senast: TinyWiny
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 666
Senast: jemeni
·
Utrustning Hej Nu är det så att vid hoppning så letar jag ett nytt bett. Kommer användas endast vid tävling då jag jobbar på med vanligt tränsbett...
Svar
5
· Visningar
1 698
Senast: Vogue
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
741
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp