Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbar igen.
När jag jobbat 20 min hade jag redan skickat ut dagens första jour (och skapat beställning).
Känns ändå bra när man kan hjälpa stressade kunde snabbt.
 
Vad är det för någon?
Jag undrar samma sak.
Triaction Cardio Cloud P EX. Jag gillar inte att få limp-bröst, så måste ha formpressat och vadderat och avskyr när man tränat skithårt och inte får av sig skiten pga mjölksyra i armarna, så jag vill ha knäppning.
Sedan ska det vara mycket stöd, men utan att trycka för mycket under armhålorna.
Tror det kan vara jag som är kräsen :D
 
Triaction Cardio Cloud P EX. Jag gillar inte att få limp-bröst, så måste ha formpressat och vadderat och avskyr när man tränat skithårt och inte får av sig skiten pga mjölksyra i armarna, så jag vill ha knäppning.
Sedan ska det vara mycket stöd, men utan att trycka för mycket under armhålorna.
Tror det kan vara jag som är kräsen :D
Undrar om den separerar brösten tillräckligt för mig i min storlek (typ 80G alt F).
Hatar att bli svettig emellan den. Utöver övrigt du skriver.
De flesta bygellösa klarar inte det.

MVH Kräsen (ännu mer än du?)
 
Undrar om den separerar brösten tillräckligt för mig i min storlek (typ 80G alt F).
Hatar att bli svettig emellan den. Utöver övrigt du skriver.
De flesta bygellösa klarar inte det.

MVH Kräsen (ännu mer än du?)
Har också den storleken. Vet inte vad jag ska ha. Fått tips om shock absorber men det blir kanske svettigt emellan.
 
Wow - jag kände behov av att sätta igång luftvärmepumpen idag...på värme... 🤪 Det är SÅ kallt här på nätterna. Bara 17,5 grader i huset i morse när vi steg upp.
 
Vaknade med helt sjukt ont i ryggen, så värdelöst! Jag är så evinnerligt trött på att ha en trasig rygg… :(
Dessutom orimligt trött, men det hänger nog ihop med ovanstående eftersom dålig sömn pga ont. Kom dessutom på igår att jag glömt ta mina tillskottstabletter på senaste tiden och då får jag brist och blir sjukt trött och hängig. Så beställde nya igår och fick nyss meddelande om att de ligger i brevlådan! 🙂
 
Känner fortfarande av migränen, men mer som en relativt svag känning - ett lätt tryck bakom ögonen. Sitter på centralstationen och laddar med lite socker och en energidryck (inte en av värstingarna när det gäller koffein, "bara" 105mg i en burk), det brukar kunna förskjuta det hela lite.
 
Har ont i höger sida men bara muskulärt
Bar ju de sista kartongerna i går så nu behöver jag inte bära mer.
 
När man på en ledig dag vaknar 6:50, dvs före normal uppgångets en jobbdag. Spännande kropp man har. 😂
 
Nytt skyfall… de dyker verkligen bara upp

Samma hos oss igår. Väldigt lokalt, ingen runt omkring hade fått. Jag red när det plötsligt började hagla och därefter ösa ner.Tinade inte upp på hela dagen efter det.
 
Firat sambon med frukost på sängen, eller ja, kladdkaks-kiwi-gräddtårta på sängen :d

Nu chillar vi lite innan det kommer över gäster vid 13 😊
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 533
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 392
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 979
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 698
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp