Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Joggat 8.5 km varav 2 km intervaller. Idag var kroppen med på noterna igen efter ngr sega dagar.

Jag har egen ingång med gräs på sidorna och stenplattor rakt fram.
Gräset klipps och ogräset mellan plattorna brukar alltid tas i början av sommaren.
I år är det sistnämnda inte gjort och jag undrar om det är så att jag ska göra det själv? Hyresrätt är det.
 
Pratat med en djursjukvårdare, som tyckte det var helt rätt beslut att ta bort ponny istället för att börja utreda tänder, stödfodra massor mm. Han är trots allt snart 30 år..
Så nu ska jag ha tag i en veterinär som tycker samma sak och kan skriva intyg till försäkringen. För det kostar ändå en slant att avliva..

Har gråtit konstant sen typ klockan nio i morse. Börjar kännas i kroppen nu..
 
Pratat med en djursjukvårdare, som tyckte det var helt rätt beslut att ta bort ponny istället för att börja utreda tänder, stödfodra massor mm. Han är trots allt snart 30 år..
Så nu ska jag ha tag i en veterinär som tycker samma sak och kan skriva intyg till försäkringen. För det kostar ändå en slant att avliva..

Har gråtit konstant sen typ klockan nio i morse. Börjar kännas i kroppen nu..
Det värsta beslutet att ta, men också det rätta. ❤️
 
Pratat med en djursjukvårdare, som tyckte det var helt rätt beslut att ta bort ponny istället för att börja utreda tänder, stödfodra massor mm. Han är trots allt snart 30 år..
Så nu ska jag ha tag i en veterinär som tycker samma sak och kan skriva intyg till försäkringen. För det kostar ändå en slant att avliva..

Har gråtit konstant sen typ klockan nio i morse. Börjar kännas i kroppen nu..
Har du kollat med försäkringsbolaget om de täcker en ålderdomsrelaterad avlivning? :heart
 
Pratat med en djursjukvårdare, som tyckte det var helt rätt beslut att ta bort ponny istället för att börja utreda tänder, stödfodra massor mm. Han är trots allt snart 30 år..
Så nu ska jag ha tag i en veterinär som tycker samma sak och kan skriva intyg till försäkringen. För det kostar ändå en slant att avliva..

Har gråtit konstant sen typ klockan nio i morse. Börjar kännas i kroppen nu..

Den sista tjänsten vi gör våra djur är den svåraste :cry: Men han har nått en aktningsvärd ålder och lilleman hann ju träffa honom iaf :heart
 
Har lite mer än ett dygns jobb kvar. Sen har jag semester. Har inte haft semester på 2år och förra året jobbade jag och pluggade heltid samtidigt. Vad jag längtar.
Nu har lite mer än ett dygns jobb avverkats. Skönt ändå att dygnet var rent ut sagt ett riktigt skitdygn så man slipper drabbas av fomo på semestern. 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
60 61 62
Svar
1 221
· Visningar
36 785
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 044
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
11 971
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 261
Senast: Account
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp