Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var på Malmö museum för en del år sedan, många år sedan nu kom jag på, och såg en säng man använde på 1800-talet tydligen, kort och hög, som ett kryp in. Jag sa genast till min vän som var med att en sådan hade varit perfekt för mig, byggd för mig rent av! :D Synd de inte görs i dag! Eller de där med höga gavlar och lite kant på sidan, påminner om utdragssängar till barn i dag men var till vuxna förr, älskar dem!
Jag skulle levt då enligt min längd :D
 
Fick räcka med 4 km idag.
Tittar på en ny serie och väntar på svar ifrån en vän om vi ska luncha. Annars blir det mammas mat med familjen.
Det regnar tyvärr efter fina dagar fredag och lördag.
 
Väntar på en som ska komma och plocka upp en pryl som jag sålt :)

Det här med att sälja grejer på marketplace är nog inte riktigt min grej upptäckte jag. Får nästan psykbryt när det trillar in 10+ DMs som vill köpa för halva priset eller ännu mindre. Najj försvinn liksom :D
 
Väntar på en som ska komma och plocka upp en pryl som jag sålt :)

Det här med att sälja grejer på marketplace är nog inte riktigt min grej upptäckte jag. Får nästan psykbryt när det trillar in 10+ DMs som vill köpa för halva priset eller ännu mindre. Najj försvinn liksom :D
Det är jätteintressant!
Fick en utskällning för att jag ville sälja en symaskin som jag var osäker på hur bra den var.
 
Kollar på Falsterbo och funderar lite på hur jag ska lägga upp resten av dagen. Kanske ge mig iväg och inhandla snacks till kvällens Euro 24 final. Men vet inte om jag orkar klä på mig och gå ut :idea:
 
Angående köpbeteende på markerplace kommer det ifrån alla nätbutikers löften om snabb och gratis leverans ingår? Att folk mer eller mindre har vant sig vid att det ingår numera?
Bara en fundering jag tänker inte sälja på marketplace skänker hellre grejorna till välgörenhet :)
 
Angående köpbeteende på markerplace kommer det ifrån alla nätbutikers löften om snabb och gratis leverans ingår? Att folk mer eller mindre har vant sig vid att det ingår numera?
Bara en fundering jag tänker inte sälja på marketplace skänker hellre grejorna till välgörenhet :)
Visst kan det vara så.

Men

Jag tror ju mer att folk är slöa/fula o kör en chansning. En del föreslår jag mot betalning. Andra nej direkt. Slutklämmen är att det tackas nej.

O för o slippa allt bök. Så slängs det istället el lämnas till återvinningen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
62 63 64
Svar
1 264
· Visningar
37 897
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 044
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
11 972
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 262
Senast: Account
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp