Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Liiite vatten utanför apoteket. Fick parkera en bra bit bort och gå runt hela huset
IMG20240710153020.jpg
 
Megara har just kommit och meddelat högljutt att det är dags för middag (hon får klockan fem). Det faller aldrig fel, en halvtimme, 45 innan så kommer hon upp på skrivbordet om jag sitter vid datorn, sitter på tangentbordet och skriker mig i ansiktet. Alt, kör upp rumpan i ansiktet och viftar argt med svansen i mitt ansikte.
 
Jag och sambo gick in i huset med robothäst och kiro-mottagning.
Jag kom ut glad, rörlig och med bättre hållning.
Sambon kom ut hukande och hasande. Jag körde honom på roboten IOM att han hade ont i ryggen. Tyvärr i en sadel som man väl kan säga eh.. är skapt för kvinnor. Det blev ett abrupt slut på mellan traven. 😅
Men ryggen blev iaf bättre på honom. 😂
 
var för dåligt väder för att snickra så vi åkte och handlade mer trossbottenskruv tuggben och lite kattgodis .Stället vi köpte benen på stod ambulansen vid porten .Var väl någon som blivit dålig och dom jobbade i ambulansen med vederbörande .Var väl mest för att leos ben var slut som vi åkte :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
40 208
Senast: Lilla
·
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 046
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
11 974
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 267
Senast: Account
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp