Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pusslar! Kul men svårt. Får ont överallt av alla små rörelser, oklart om det är bra eller dåligt :rofl: Men nu måste jag nog ta en lunchpaus…

IMG_4633.jpeg
 
Varsågod :D
Jag pusslar aldrig egentligen men det här var så fint så jag kunde inte låta bli! Husen är kul, men jag ser inte fram emot träden… och vattnet :cautious:
Mitt är på utbrottet i Eyjafjallajökull med massor av svart/mörkgrå rök och en klarblå himmel bakom. Kommer få lägga på bitarnas form men det är superläckert och jag erkänner jag är mycket fascinerad av vulkanutbrott
 
Jag vill oxå ha hönshus, men de kräver att jag flyttar å blir rik så ja kan köpa hus med mark. 😄
Jag har rivit mitt eftersom det fanns vid det stall jag stod i förut så nu kunde jag inte ha hönsen kvar. Tyvärr blir det nog aldrig någon egen mark för mig utan det kapitlet i livet är avslutat. Det är bara så skönt att det är borta nu efter 4 dagars arbete med att ta ner det (+ en halv dag för städning av garaget där virket lagras).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
40 208
Senast: Lilla
·
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 046
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
11 974
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 267
Senast: Account
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp