Vad gör vi? Del CXCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har nu uppdaterat mina kalendrar, stadat min laptop's desktop, stadat min fysiska desktop, noterat ner nar Elephant Garlic Festivalen ar i samtliga kalendarar, raknat ut exact nar jag kan hamta pyppy, fixat ett par kjolar som behovde ha en som lagad, svartat pa email och sorterat ut en hel del ... allt medan jag vantar pa att en myndighet ska svara i telefonen. Jag hinner mer sadant som aldrig blir gjort i vanliga fall. Ibland ar vantetid i telefonen en "mixed blessing". :p
 
Idag fortsätter trädgårdsjobbet. Göra klart häcken, ta ner en del av en tall, flytta lite växter. Borde inte ta så lång tid.
Sen ska allt köras bort med..
 
GÄSP! Såååå trött! Grannen kör oss mot Ullared, startade vid 3 imorse. Jag vände och vred mig så har nog inte sovit mer än 1,5 h....Tur jag sov länge natten före 🥱
 
Jag ska gå ut på en skogspromenad med hundarna och lugna mina nerver. Har köpt dubbla uppsättningar biljetter till Ed Sheeran, och nu är jag alldeles uppe i varv och dessutom lite (men bara lite) skamsen över hur mycket pengar jag/vi lagt på biljetterna, i synnerhet som den ena bokningen i nuläget verkligen är "pengar i sjön" :o

Så, nu skogspromenad och vädra mig själv. Sedan ska jag ta tag i dagens städning och packning inför flytt om några veckor. Snart färdig med alla sådana där utrymmen där "allt möjligt" hamnar i lådor i all evighet, och när det är klart är det egentligen inte mycket att göra förrän strax innan vi får tillträde till nya huset!
 
Ligger i en gästhamn i Bohuslän.
Regnet kommer och går.
Då och då startar en båtmotor för att någon ska gå.
Om ett par timmar kommer det säkerligen ytterligare några båtar. Några som trotsar regnet.
Dagen kommer att till största del bestå av kaffe och läsning. Och lite brädspel.
Semester!
 
Joggat en mil. Iskall i huvudet när jag kom hem. Det är liksom 10 juli.
IMG_9350.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
67 68 69
Svar
1 362
· Visningar
40 532
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 046
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
11 974
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 267
Senast: Account
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp