Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick äntligen tag på min chili! :heart Fast då vaer det slut på sötpotatisen istället, så det blev morötter, paprika, vitlök, chili, kyckling, kokosmjölk och diverse! Bland annat ananasspad och en skvätt cider. :D

Sedan måste jag erkänna att jag grinade rätt hårt när jag kom hem från hundpromenaden till nyheterna om att restauranger, pubar, gym etc etc stängs från och med inatt. Det lovas att folk ska få 80% av sina löner, men åttio procent av vadå när en är timanställd? Lägsta möjliga? Högsta möjliga? Och när? Och hur? Folk klarar sig ju inte ens på hundra procent minimilön dessutom. Idiotpolitik.
Nå jag går till jobbet imorgon så får en se om det bara är att vända i hallen eller inte.
 
Jag försöker klura ut vad som blir bäst att ha som skuggardiner i mitt växthus. Det finns ju tre zillioner av eländena och dyra är de med.
Överväger att köpa billiga gardiner på IKEA istället.
 
Jag försöker räkna ut hur varulvslekarna går till, vad de går ute på och om det är värt besväret att sätta sig in i...
Det är roligt och beroende framkallande och frustrerande. 😂 jag hoppade in som reserv i min första lek och fastnade. Sen fick jag ta ett uppehåll när allt kändes personligt. För man får inte ta det personligt överhuvudtaget. Kolla med @godisklubba om du kan få smyga med i kulisserna, kanske i ulvarnas lya. Eller om det blir en god lya! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 419
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 112
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp