Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok. De öppnar tydligen bara senare, kl 12 på vardagar. Gött är ändå inte vaken före det 😅🤷🏼‍♀️
Är dock paranoid och tänker att detta bara är första steget mot den totala kollapsen. SATAN VAD DET SKA BUNKRAS!!!

Det är f-n inte ok. Dock är jag rätt förbunkrad vad gäller vin men jag köpte på mig en Pol Roger Vintage 2012 idag. Känner jag minsta lilla coronakryp korkar jag upp den. Om det blir min sista dricka så ska det vara något fabulöst gott :up:

Ni andra kan ha gravvin på resten av garderoben :laugh:
 
Stressar över om jag låste på jobbet eller inte. Troligtvis gjorde jag det, men så stressande när man får för sig att man inte gjort det.
 
Stressar över om jag låste på jobbet eller inte. Troligtvis gjorde jag det, men så stressande när man får för sig att man inte gjort det.
Usch. Sådana tankar förföljer mig ständigt, och speciellt vad det gäller arbetsplatsen. Drog jag ur lamineringsmaskinen? Stängde jag av elementet? Osv, osv, osv. Ja, jag har en del tvångstankar. Jag kan ha världens ångest över sådant.... :(
 
Min kanske mest lyssnade favoritartist har släppt en låt. Visserligen tillsammans med en annan artist, men den artisten störde inte så mycket :up:
Den är så glad! Peppig! Luftig! Dessutom kommer den vara perfekt att springa till :bump:

Den gör mig vansinnigt glad så nu har jag knarkat den på repeat i nära två timmar :D Jag lovar, jag är inte så jättegalen bara lite 🙄
 
NU fick Törnis fart :rofl:

BB9C6265-A24D-40BB-B99F-FF11C5EAC2CE.gif
 
:D:nailbiting: Nu har vi haft besiktning på vårt hus, köparen verkar fortfarande vara mycket intresserad, det besiktningsmannen slog ner på var sånt köparen ändå hade tänkt riva ut och göra om. Åh vad jag hoppas att vi kan få det här att gå igenom smidigt! :love:
Håller alla tummar! Bra om ni får det sålt innan lågkonjunkturen sår till på allvar.

Fastighetsmarknaden kommer nog att slå i bromsen nu när så många forlorar jobbet. Avkomman letar hus och detkommer inte ut något på marknaden. Inte ens renoveringsobjekt som är något att ha.
Fat å andra sidan blir priserna lägre. OM det nu säljs nåt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 419
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 112
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp