Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gör ansiktsmask, sån sheet mask med djurmotiv. Hunden morrade när jag kom in i sovrummet. :laugh:
Hade dragit på mig sambos stooora tröja ihop med räv-ansiktet.

När jag sen skulle greja med telefonen kände inte ansikts-ID igen mig heller. Kan man ju förstå iofs.

Två bröder i familjen ser helt olika ut. De har olika drag, de har olika färger, den ena har hår och den andra inte. Där kunde den ena låsa upp den andras med Face-ID. Kändes otappat.
Men antar att räv kanske är lite längre ifrån iom olika arter. :angel:
 
Vaknade vid 11 och ställde mig i duschen. DÅ försvann vattnet?! Tydligen en frisörsalong i huset som lite godtyckligt drog av vattnet för hela huset pga att de bygger om.
TURLIGT nog kan man ju dricka vin ;) så drog ihop en redig vinlunch och bjöd in en polare 😬🥂

Visa bifogad fil 47250

Tur att du inte stod med schampo i håret. Det gjorde jag en gång då vattnet stängdes av. Försökte skölja ur det värsta med Loka Päron. Luktade ganska gott iaf! :laugh:

Älskar brtw din servetthållare! Var är den ifrån?
 
Beroende på vad för te man använder så kan man få lite olika nyanser och färger. Men jag gillar inte när tyg är kritvitt och bländande. Så jag försöker få till en mindre bländande vit. Men du kan få massor med olika nyanser beroende på hur mycket te du använder. :)

Vad coolt! Och färgen bleks inte ur väldigt vid tvätt?
 
Tur att du inte stod med schampo i håret. Det gjorde jag en gång då vattnet stängdes av. Försökte skölja ur det värsta med Loka Päron. Luktade ganska gott iaf! :laugh:

Älskar brtw din servetthållare! Var är den ifrån?

Fyfan! Dock värre med typ hårfärg? Haha.
Tack! HM Home är den från om jag minns rätt! :)
 
Okej. Nu vet man att samhällskollapsen är mer eller mindre total:

885C142D-3CFF-42DB-BE65-9A814C38250D.jpeg
 
Pratade lite kort med chefen om att jag funderar på att gå ned i arbetstid för att börja plugga innan hösten så att jag hinner läsa allt.
Och hen var rätt motvillig att släppa mig 50% 🤔 Pga situationen som den är men också att det ska sluta två personer snart (konsulter) och ingen ny anställd är klar ännu tror jag. Samtidigt som budgeten är stram, så de får inte riktigt anställa någon.

Men det är AF som betalar min lön, inte min AG alls. Skickade ett mail till AF för att höra vad de säger om min möjliga plan.
Jag förstår deras situation men samtidigt känner jag också att det är inte mitt problem då de inte vill/kan anställa mig, kanske taskigt dock 😅
Det är inte taskigt, dom är taskiga som har dig gratis utan att anställa.
Eftersom det är AF som betalar din lön så är det dom som måste godkänna upplägget, din AG kan endast gilla läget ;)
 
Ok. De öppnar tydligen bara senare, kl 12 på vardagar. Gött är ändå inte vaken före det 😅🤷🏼‍♀️
Är dock paranoid och tänker att detta bara är första steget mot den totala kollapsen. SATAN VAD DET SKA BUNKRAS!!!
Min chef kom tillbaks igår och sa att systemet hade haft stängt när hon kom dit pga personalbrist :eek: ! Jag var MYCKET glad att jag handlade en box "meducin" redan i förrgår..... ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 391
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 112
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp