Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skulle skriva dåliga anteckningar med flit.
Jag har gjort det en gång. De blev övertydliga enligt personen som fick dem :D

Jag är inte jätteförtjust i personen som skrev det. Jag bara allmänt stör mig på hen, så jag tänker ignorera meddelandet och inte säga ett ord. Det var i klass-chatten, så det var inte personligt riktat till mig ändå.
Tror faktiskt att större delen av klassen stör sig på hen, så det är nog förvånande om hen öht får svar.

Själv är jag alltid jättenoga med att fråga om någon kan skicka antecknigar när jag missat en lektion. Typ "Hej! Missade dagens lektion, skulle någon vilja dela med sig av sina anteckningar? Tack på förhand!" och har aldrig fått ett nej (sen hur snabb personen är, är en annan grej ;))
 
Håller yngsta hemma idag också. Får se om hon kanske kan gå på dagis i morgon annars kan hon lika gärna vara hemma hela veckan för det är stängningsdag på torsdag ändå :p

Trodde det skulle bli fint väder även idag men det är det inte :mad: Men vi får väl gå ut och lufta oss en stund sen i alla fall. Ska jobba så mycket jag kan innan fröken blir för rastlös så vi får hitta på nåt.

Ska åka ner till stan med shettisen på vaccinations drop in senare i em. Ska passa på att svänga in på Granngården och köpa mat till kaninerna och hästarna när jag ändå är ute och åker.
 
🙈 Det är inte nu jag ska tala om att han redan nu brukar stå och stampa på Biltema och säga åt mig att skynda på? 😂

Aha, du är min särbo! :mad:

Jag handlar där också... men jag har sett ut vad jag ska ha i förväg eftersom jag hatar det där stället, går direkt och tar det jag ska ha från hyllan och sedan mot kassan. Men han, han ska f-n klämma på ALLT, gå tillbaka och titta på något han redan tittat på och sedan ringa sin mamma/pappa och fråga om de ska ha något mer, dvs det blir ett varv till! :arghh:

Är vi i Borlänge brukar jag gå till Blomsterlandet som inte ligger långt därifrån :D
 
Sitter och arbetar från "hemmakontoret" idag då all min undervisning blivit omlagd till distansundervisning i två veckor. Min kropp kommer att dö av detta! Eftersom jag aldrig egentligen pluggar eller arbetar hemifrån har jag inget riktigt naturligt ställe att sitta, så jag har ockuperat hela matbordet med datorer, böcker och kaffetermos. Stolarna är riktigt obekväma, så jag kommer ju lida mer av krämpor i rygg/nacke än av något corona-virus...! Blir klippkort hos sjukgymnasten efter detta.
 
Aha, du är min särbo! :mad:

Jag handlar där också... men jag har sett ut vad jag ska ha i förväg eftersom jag hatar det där stället, går direkt och tar det jag ska ha från hyllan och sedan mot kassan. Men han, han ska f-n klämma på ALLT, gå tillbaka och titta på något han redan tittat på och sedan ringa sin mamma/pappa och fråga om de ska ha något mer, dvs det blir ett varv till! :arghh:

Är vi i Borlänge brukar jag gå till Blomsterlandet som inte ligger långt därifrån :D
Jag gillar din särbo! Jag tror min man gärna hade hängt med dig till blomsterlandet. 😂 Det finns så mycket spännande, jag försökte klura ut hur en grej fungerade och försökte involvera maken, han bara : är det något du behöver? Nej, alltså behöver du inte veta hur den fungerar. Sjukt tråkigt resonemang 😂 Om jag vet hur den fungerar så kommer jag kanske på att jag behöver en sån i mitt liv. 😇
 
Jag gillar din särbo! Jag tror min man gärna hade hängt med dig till blomsterlandet. 😂 Det finns så mycket spännande, jag försökte klura ut hur en grej fungerade och försökte involvera maken, han bara : är det något du behöver? Nej, alltså behöver du inte veta hur den fungerar. Sjukt tråkigt resonemang 😂 Om jag vet hur den fungerar så kommer jag kanske på att jag behöver en sån i mitt liv. 😇

Ni skulle ha SÅÅ kul där... och sedan springa in på Jula antar jag?! :cautious:
 
Sitter och arbetar från "hemmakontoret" idag då all min undervisning blivit omlagd till distansundervisning i två veckor. Min kropp kommer att dö av detta! Eftersom jag aldrig egentligen pluggar eller arbetar hemifrån har jag inget riktigt naturligt ställe att sitta, så jag har ockuperat hela matbordet med datorer, böcker och kaffetermos. Stolarna är riktigt obekväma, så jag kommer ju lida mer av krämpor i rygg/nacke än av något corona-virus...! Blir klippkort hos sjukgymnasten efter detta.
Jag flyttar runt hemma, köksbordet, skön fåtölj ligga lite på sängen osv. Vi har även ett kontor men det är ockuperat av dottern som är hemma eftersom hon är snorig och hostig. 🙄
 
Jag ska göra något personlighetsstörningtest så småningom, sägs att det kan ge svar. Att jag saknar färdigheter jag behöver för att må bra typ.
Jag vet inte..
Inte gjort det ännu? Tänker att när du varit i "systemet" då länge och inte blivit bättre borde du vid detta laget ha blivit testad för allt. Tycker man iaf. Jag är ju i utredning och än så länge så har jag iaf en personlighetsstörning men de vill utreda mer för att se om det finns annat. Lite drygt bara att psykologen är sjuk och va tvungen till o avboka sista mötet :meh: vill ju gärna bli färdig och ifall jag behöver mer eller annan medicin.
 
Inte gjort det ännu? Tänker att när du varit i "systemet" då länge och inte blivit bättre borde du vid detta laget ha blivit testad för allt. Tycker man iaf. Jag är ju i utredning och än så länge så har jag iaf en personlighetsstörning men de vill utreda mer för att se om det finns annat. Lite drygt bara att psykologen är sjuk och va tvungen till o avboka sista mötet :meh: vill ju gärna bli färdig och ifall jag behöver mer eller annan medicin.
Nej, ingen tror jag har en.. Men det är värt ett försök tyckte läkaren. 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 165
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 107
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Shettistråden del II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp