Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pga corona ska vi nyckelpersoner jobba skift. En dag i veckan ska jag vara på jobbet, resten jobbar jag hemma.
När det är min tur att vara på jobbet kommer jag vara helt ensam. Jag ska lyssna poddar så det sprutar ur öronen :D Kanske äntligen lyssna ikapp de 72 stycken olyssnade avsnitten jag har :up:
Arbetsuppgifterna är typ svara i telefon och patrullera runt och se till att det inte är någon läcka eller annat akut som händer. Ganska mysigt.

Passar mig perfekt som känner mig totalt urpumpad att det dras ner på tempo rejält. I dag ska jag dessutom på mitt första psykologbesök. Är nervös, och jätteosäker. Vet inte om jag skulle förberett något innan. Känner att hela kroppen bara vill fly iväg, inte gå dit. Men jag är beväpnad med muskelavslappnande och jag kommer att gå dit varesig kroppen och hjärnan vill eller inte. Det är jag som bestämmer!
Gott med lite sovmorgon i morgon då, kommer nog vara helt slut efter den här dagen.
 
Inte gjort det ännu? Tänker att när du varit i "systemet" då länge och inte blivit bättre borde du vid detta laget ha blivit testad för allt. Tycker man iaf. Jag är ju i utredning och än så länge så har jag iaf en personlighetsstörning men de vill utreda mer för att se om det finns annat. Lite drygt bara att psykologen är sjuk och va tvungen till o avboka sista mötet :meh: vill ju gärna bli färdig och ifall jag behöver mer eller annan medicin.
Vad har du för personlighetsstörning?
 
Mina mostrar verkar iaf inte tappat hoppet än...

E916660E-41F1-46F0-853B-BE80933CC0A2.jpeg
 
En i klassen skrev precis "Jag är sjuk idag. Uppdatera mig om jag missar något och skicka anteckningar efter lektionerna".

Nej, nu har jag god lust att inte hjälpa dig alls eftersom du precis gav mig en order. Fråga mig, trevligt eller mindre trevligt, och jag kommer givetvis att hjälpa dig. Det är ingen stor ansträngning att ta bilder på anteckningar och skicka. Men ge mig order gör mig tvär och trotsig som en treåring!

Jag kan väl inte vara den enda som blir extremt tvär när någon ger ett kommando på det sättet?

Jag blev det senast i söndags när hagkompisen till min pålle, matte tog för givet att jag sjuk skulle fixa deras häst för de skulle åka iväg?! Då blev jag sur!
 
Är uttråkad, har fixat alla möjliga skyltar som behöver sättas upp för att informera hur skolan gör med stängning. Har inte ro att dra igång rutinbeskrivningar, pga för nervös.

Funderar på att börja med lunchen redan nu, gissar att det kommer vara svårt att äta i dag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 203
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 107
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp