Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och idag fick jag för första gången en sur kommentar om att jag inte skulle jobba.
Jag orkar inte stå och rabbla om jada jada.
Coronahysterin slår snart nya höjder!
 
Då är du iaf pigg för din ålder 😂

7F71558C-C9A8-42EF-9385-D08313273168.gif
 
Hoppas inte min första lektion för flyglicens blir inställd.
Det är så trist här om jag inte kan göra något.
 
Jag brukar rita lite på ett färgat papper och sätta en klisterlapp för namn på, på varje framsida av mina rutiga block. De block jag har just nu är svarta med random oklara (fula!) ränder. Jag har dock inte tid att rita just nu, så det blev lite snabbt skissande genom att titta på bilder från google denna gången.
Jag har inte släppt Nalle Puh och har inga planer på det heller. Så givetvis blev det Nalle Puh tema :D
9F73C846-2F47-433B-846D-658EA41646E6.jpeg
 
Bah och dubbelt bah, vill inte gå å lägga mig men måste för ja ska jobba imorrn... störigt som fan när ja inte ens får ha "min" bil imorrn heller (troligen därför ja inte känner för å gå å lägga mig).... baaaah...
 
Dricker kaffe i väntan på att åka till jobbet. Hunddagiset öppnar inte förrän kl. 7, annars hade jag redan varit på väg pga att jag vaknade redan 01.28 och kunde inte somna om. Tänkte få med mig ett gäng pärmar och en bunt med tentor hem idag i händelse av att vi blir ombedda att arbeta hemma.
 
Och du som tyckte att det var ILLA NOG när du hade lunginflammation runt nyår liksom. :D
Haha true. Misären har nu nått nya höjder! ”Plötsligt händer det” liksom. Grattis till mig, lika bra att börja skicka inbjudningskort till mitt sk. begravningsevent. Om ngn nu kommer pga att alla sitter i corona-karantän 🤷🏼‍♀️🎻🙄
Lunginflammationen vid nyår VAR kanske corona :nailbiting: ?! Vi kan ju inte rimligtvis veta exakt hur länge viruset har funnits i Sverige, och då hade vi väl inte börjat testa folk?
 
Och idag fick jag för första gången en sur kommentar om att jag inte skulle jobba.
Jag orkar inte stå och rabbla om jada jada.
Coronahysterin slår snart nya höjder!
En kollega blev hemskickad igår. Hon såg 100% frisk ut, och kände sig så också. Men hon hade lite - förmodligen högst tillfälligt - "harkel" i halsen och då skulle hon minsann ta sitt ansvar och gå hem...... O_o Ja, man vågar verkligen inte harkla sig, hosta till, nysa, osv..... Nu vid denna tiden när luften börjar vi "vår-torr" får jag lätt lite hosta och nysningar. Det kan jag ju rimligtvis inte hålla mig hemma för!
 
En kollega blev hemskickad igår. Hon såg 100% frisk ut, och kände sig så också. Men hon hade lite - förmodligen högst tillfälligt - "harkel" i halsen och då skulle hon minsann ta sitt ansvar och gå hem...... O_o Ja, man vågar verkligen inte harkla sig, hosta till, nysa, osv..... Nu vid denna tiden när luften börjar vi "vår-torr" får jag lätt lite hosta och nysningar. Det kan jag ju rimligtvis inte hålla mig hemma för!

Jag har tänkt på det jag också. Jag är väldigt pollendrabbad just nu och det kan bli svårt att hålla nysningarna borta. Turligt nog har jag sansade kollegor, så jag blir nog inte rullad i tjära och fjädrar om det skulle hända.
 
Tänk vad glad du blir sedan när du får köra "din" bil igen då :D
Mmm... :meh: å så e ja jättetrött. Grannen över mig är nog halvdöv då hon kollade på TV så ja inte kunde sova. Inatt va värre än det brukar, vanligtsvis hör ja bara något murr, men nu hörde ja exakt va de va.

Hade varit bättre å köra ”min” egna när jag är så trött. Den jag ska köra är en Scania och de är helt annorlunda att köra och backa med.
Kanske borde sjukskriva mig pga för dålig sömn? 🤔
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 166
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 143
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 107
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 213
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp