Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså mamma...
Ringer mig och frågar vad jag gör. Jag bara "nej men jag dricker vin och käkar choklad".
Hon ba "ojdå hur går det med bantingen egentligen!?"
Jag bara "jo men världens genomlider en pandemi, ingen vill umgås med mig, jag har inget liv, allt är skit, kommer säkert ändå dö snart så VEM BRYR SIG OM JAG DÖR FET!?"
Hon ba "jaja jag undrade bara"

:meh:
 
Alltså mamma...
Ringer mig och frågar vad jag gör. Jag bara "nej men jag dricker vin och käkar choklad".
Hon ba "ojdå hur går det med bantingen egentligen!?"
Jag bara "jo men världens genomlider en pandemi, ingen vill umgås med mig, jag har inget liv, allt är skit, kommer säkert ändå dö snart så VEM BRYR SIG OM JAG DÖR FET!?"
Hon ba "jaja jag undrade bara"

:meh:
Ungefär så jag känner
Mvh ätit gelato, ostkrokar och druckit vin 🍷
 
Alltså mamma...
Ringer mig och frågar vad jag gör. Jag bara "nej men jag dricker vin och käkar choklad".
Hon ba "ojdå hur går det med bantingen egentligen!?"
Jag bara "jo men världens genomlider en pandemi, ingen vill umgås med mig, jag har inget liv, allt är skit, kommer säkert ändå dö snart så VEM BRYR SIG OM JAG DÖR FET!?"
Hon ba "jaja jag undrade bara"

:meh:

That's a mood. :D 🥰
 
Det har hänt att jag varit sjuk så länge att jag behöver sjukintyg. Vården brukar fråga vilken temp man har då. Så jag brukar kolla. Dom anser dock inte att typ 34,9 är feber :angel: då nej, jag kollar väldigt sällan, bara om jag känner mig döende.
Egentligen borde man väl göra som med sin häst man tar tempen sju dagar i följd för att få fram sin normaltemp
Tror i och för sig att jag inte har någon termometer till mig bara en till hästarna för deras temp är ju viktigare ;)
 
Insåg precis att jag råkat öppna en lagrad vinflaska för typ 550 kr som jag tänkt lagra 20 år till typ.
Men jaja....
Skriver som i corona-tråden: har drabbats av en sk "fuck it- mentalitet". Tänk om detta är min sista dag som corona-fri? Lika bra att dricka vin, äta choklad och glo på Mr Darcy ta ett bad i slowmotion... CARPE DIEM YOLO
 
Insåg precis att jag råkat öppna en lagrad vinflaska för typ 550 kr som jag tänkt lagra 20 år till typ.
Men jaja....
Skriver som i corona-tråden: har drabbats av en sk "fuck it- mentalitet". Tänk om detta är min sista dag som corona-fri? Lika bra att dricka vin, äta choklad och glo på Mr Darcy ta ett bad i slowmotion... CARPE DIEM YOLO
Du är ung och överlever mest troligt oavsett :)
 
Är extremt trött och känner mig allmänt irriterad och hungrig.
Superbra dag fram tills nu för några timmar sedan då kylan kom BANG och energin försvann PONG
 
Insåg precis att jag råkat öppna en lagrad vinflaska för typ 550 kr som jag tänkt lagra 20 år till typ.
Men jaja....
Skriver som i corona-tråden: har drabbats av en sk "fuck it- mentalitet". Tänk om detta är min sista dag som corona-fri? Lika bra att dricka vin, äta choklad och glo på Mr Darcy ta ett bad i slowmotion... CARPE DIEM YOLO
Och du som tyckte att det var ILLA NOG när du hade lunginflammation runt nyår liksom. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 166
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 143
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 107
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 213
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp