Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag får också en oemotståndlig lust att hosta, särskilt som jag är asiat. Ska tillägga för att se just hur fördomsfulla människor är. Hmm, kanske göra det när jag står vid toapappret så alla skingrar sig och jag kan plocka åt mig i lugn och ro? :angel:
Skönt att jag inte är ensam! :P

Jag fick en nys-attack idag på posten. Alla ba försvann 😳
Åherregud, hade jag velat se!
 
"det går dåligt" just nu. Fick ryggskott förra fredagen. Blev ganska bra till i torsdags, så städade hönshuset. Fick nytt ryggskott. Min parisweekend blev inställd. Bilen gick sönder och kostade 5000. Nu kommer säkert min praktik bli inställd och jag kommer stå utan CSN och med dubbla hyror. Sen kommer jag halka på isen och typ bryta en fot. 😑
 
Boendestöd har precis gått. Prratat om psyks sjukt otrevliga bemötande idag.
"Vi kan inte prata pga corona, har du självmordstankar?" "Ja.." "tänk på något annat, nu måste vi avsluta så jag inte får corona".
Grät hela vägen i bilen till stallet.
Vadå kan inte prata pga corona? Varför skulle hen få corona av att prata med dig? Sjukt dåligt bemötande. Så hen bryr sig mer om corona än att du skall skada dig själv..
 
Är faktiskt imponerad av facket. Vi har en tandvårdsförmån som bla innebär att en får tillbaka halva kostnaden för frisktandvårdsavtal. Men kopia på faktura och avtal lär en skicka in efter årsskiftet (förmånen gäller per kalenderår och det betalas inte ut något i förskott, och mitt avtal löper förbi årsskiftet). Jag kollade upp det där i mars förra året, och glömde... Kom på i förra veckan att jag inte skickat in pappren (som ska in för utbetalning inom 3 månader), och chansade på att skicka in dem. Tänkte att hinner inte utbetalning ske så får jag väl leva med att inte få något, det är ju mitt fel isf. I eftermiddag satt pengarna på kontot! Snabba puckar, tack och bock!

Nu ska jag ta en snabb dusch och sova sen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 166
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 109
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 102
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 213
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp