Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick i mig mat. Nu i stallet, har fixat med två ponnyer så de blev riktigt fina. Sen har jag tittat lite på hästen jag ska ha som går lektion... 5 gånger ramlade den lilla ryttaren av :D (ingen fara med hen men hen var ofokuserad och gled bara av) hästen gjorde verkligen ingenting konstigt. Bara ofokuserat barn och bommar på backen.
 
Första plåten klar
20200316_191620.jpg
 
Tog paus från allt kaos och stängde in mig i målarrummet några timmar med en blank duk. Allt är kaos numera. Jag är van att vara ledig på dagen men INGEN vill ju umgås eller ens gå ut så jag går typ upp i limningen 😫 Grannen är dessutom Corona-infekterad och jag är förkyld as fuck... kul liv.
Alla verkar deppiga och skärrade. Ekonomin kraschar, folk blir av med jobb och inkomst...

Ja hursom. Jag stängde av allt, drog ner till målarrummet och körde loss som en galning.
Ingen kan iallafall anklaga mig för att vara direkt långsam. Från orörd duk till detta på ett par timmar 😅💨 Nu vinpaus 🍷🎻

B3BE7F48-BF31-48DA-8EEC-05294E5E89B7.jpeg
 
Alltså. Jag måste bara fråga. Är det bara jag som blir sugen på att fejkhosta när jag möter folk i affären? Hade ju varit så kul att se deras reaktioner 😇

Jag får också en oemotståndlig lust att hosta, särskilt som jag är asiat. Ska tillägga för att se just hur fördomsfulla människor är. Hmm, kanske göra det när jag står vid toapappret så alla skingrar sig och jag kan plocka åt mig i lugn och ro? :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 166
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 104
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 101
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 213
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp