athena_arabians
Trådstartare
Jag eldar och katten är sur pga kylan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Igår sa jag att det finns vissa fördelar med minus... man vet att det inte är ormar under pallarna som det kan vara på sommaren...Myggfritt här med
Jag stängde av den funktionen för jag kunde vara ute med hunden 5 km sen sätta mig och lyssna på föreläsning 2 h och då klagade den på att jag var stillaMin klocka meddelade precis att "Bra! Du har varit duktigt aktiv idag." Jag har gått hela 297 steg mellan sängen, badrummet, köket och soffan.
Min klocka meddelade precis att "Bra! Du har varit duktigt aktiv idag." Jag har gått hela 297 steg mellan sängen, badrummet, köket och soffan.
Jag tror jag föredrar både ormar och mygg faktisktIgår sa jag att det finns vissa fördelar med minus... man vet att det inte är ormar under pallarna som det kan vara på sommaren...
Inte ormar här iaf....Jag tror jag föredrar både ormar och mygg faktiskt
För nu måste jag gå ut
Jag med. Den vet precis vad jag behöver.Oh, jag GILLAR din klocka, väldigt uppmuntrande
Jag kom på mig själv att fräsa åt klockan precis när jag köpt de när den tyckte det var dags att röra på sig igen. ”Det är lördag, låt mig ta det lugnt….”Jag med. Den vet precis vad jag behöver.