Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du skulle ju leverera juJag la ut på fb och den första som svarade undrade om de verkligen skänktes Jag svarade att det var en och det bara var att hämta. Sen kom svaret att hon inte har bil och inte vet var min by ligger. Jaha, vad ska jag göra åt det. Tur jag fick några svar till.
Det lättade inte Nu sitter jag och tittar och lyssnar på åskan som för en gångs skull går rakt över mig. Tur barnen inte är hemma.Sitter i bilen med ösregn utanför. Funderar på om det är värt att springa 50m till huset eller om jag ska vänta tills det lättar lite...
Här verkar det som att vi hinner få in det grillade innan regnet men glöden kommer nog slockna snabbt idag. Tända lampor iaf. Kolsvart som ett sotararsel klockan 19.00 4 augusti.Det lättade inte Nu sitter jag och tittar och lyssnar på åskan som för en gångs skull går rakt över mig. Tur barnen inte är hemma.
Jag har haft tänt en stor del av dagen idag. Det har varit jättemörkt och regnat ca 20 mm. Det ÖSTE verkligen ner rejält ett tag!Här verkar det som att vi hinner få in det grillade innan regnet men glöden kommer nog slockna snabbt idag. Tända lampor iaf. Kolsvart som ett sotararsel klockan 19.00 4 augusti.
Jag hade också en massa saker jag tänkte göra på semestern, lite blev av men inte mycket. Förstår känslanSista dagarnas sommarlov, på torsdag är det dags för fritids för sonen och på fredag är det jobbstart för mig. Blörk. Den här sommaren har verkligen bara försvunnit och jag har inte hunnit/orkat/fått gjort ens en bråkdel av det jag planerat.