Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Smuttar på en öl som "hair of the dog" och väntar på den bakispizza som min man just nu står och bakar åt mig. Har varit iväg i Newcastle på möhippa hela helgen och hade ganska mycket ångest inför hela grejen, men kan såhär i efterhand konstatera att det inte var något att vara orolig/ängslig för. Förutom urkass sömn och halvdant boende blev det en jätterolig helg, även om en annan del av mig är väldigt glad att den är över 😅
 
Sista dagarnas sommarlov, på torsdag är det dags för fritids för sonen och på fredag är det jobbstart för mig. Blörk. Den här sommaren har verkligen bara försvunnit och jag har inte hunnit/orkat/fått gjort ens en bråkdel av det jag planerat. :(
Jag hade också en massa saker jag tänkte göra på semestern, lite blev av men inte mycket. Förstår känslan 🤗
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 061
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
352
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 142
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
11 088

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp