Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
:banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

Enda jag inte gjort är att google på det. Varit inne på x antal sidor för att hitta och kammat noll.
Så kommer du med denna enkla lösning och Voila! :rofl:

Tusen tack du har räddat min morgondagen nu behöver jag inte ringa och fråga efter daress dit jag ska där jag en gång varit :rofl:

Tusen tack
🙄 kan hända att jag har gjort liknande grejer och svurit länge och väl när jag har sökt på alla möjliga sidor och sen söker jag i ren protest på Google och det dyker upp. ;)
 
Missade att grannen hade visning även idag (med en hjord av spekulanter och allmänt nyfikna). Kommer ut ur hissen iklädd kladdig målarrock, hållande ett par penslar, och ett halvdrucket glas rödvin. Har hörlurar på mig men sjunger med för glatta livet: ”flickan i Havanna, hon har inga pengar kvar, sitter i ett fönster, vinkar åt en karl”.

Rimligt :rofl:

Går onekligen all in vad gäller det ”dekadenta konstnärslivet” 🤷🏼‍♀️
 
Jag har precis pratat med 26-åringen och strax är det läggdags :)
Imorgon ska jag jobba igen efter att ha varit ledig i fyra dagar. Hoppas att det blir en bra dag :D
 
Kliar kattens mage medan hon ligger i mitt knä och hon kommer med jämna mellanrum små klagande ljud på att jag gör inte RÄTT!! :arghh::cautious::cautious:
För övrigt klagade hon också när jag hade ätit, jag satt tydligen kvar vid bordet alltför länge och gick inte och satte mig i fåtöljen så att hon kunde bli KLIAD :rage: Hon lät som att jag hade glömt mata henne eller nåt :cautious:
 
Nu är det dags att krypa ner i sängen! :)

Samma här, snart... Men jag måste försöka vara vaken en stund till... annars vaknar jag klockan 3 och ligger vaken till 7. Då sover jag till 9 när hemtjänsten ringer på dörren, så jag håller på att trilla ur sängen. Jag har inte riktigt kunnat vända tillbaka dygnet till mina ordinarie timmar, sen sjukhus och korttidsboende, då man skulle vara tandborstad och i säng före 21.30 då det var överrapportering och skiftbyte.
 
Jag skulle betala lite räkningar och ser att jag har en helvetes massa pengar på ett sparkonto. Funderade om jag skulle få någon utdelning, hade jag missat ngt etc. Inser sen att pappa ju har tillgång till det kontot sen hundra år tillbaks. Det brukar han dock inte använda. Men det ser ut som att han råkat föra över till det istället till något av sina egna.
Jag som blev så lycklig en stund! :laugh:
 
Var just ute och tog in blommorna, det snöar!
Jag trodde inte det skulle bli så kallt i natt eftersom det regnade, men nu har jag stått i bara kängorna till hundarnas stora förvåning och lyft in bägarrankorna i deras 20-litersbaljor och hoppas de överlever.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
718
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
7 999
Senast: Enya
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
717
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 170
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp