Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har städat lite överallt och längtar efter min nya dator. Gamla är just nu en stor jävla bitch :cautious:
Jag har startat om ca 30 gånger men det kommer ingen ström till mus, skärm eller tangentbord. :arghh:
 
De ringde precis gällande ett jobb jag sökte för typ 2 månader sen och ställde frågor kring specifikt vad som var intressant med tjänsten :arghh: HUR SKA MAN KUNNA SVARA BRA PÅ DET NÄR MAN INTE HAR ANNONSEN FRAMFÖR SIG OCH INTE SETT DEN PÅ 2 MÅNADER. Så då blev jag sådär nervös och när jag blir nervös och samtidigt försöker låta proffessionell så får jag Lidingö-dialekt ALLTSÅ FAN PAAAAAAAANIK!
 
Fortsätter spamma, allt för att undvika det jag ska om jag ska göra. Direkt efter det här måste jag skriva om ensamkommande barn. Räknas 1970-talet disco som schlager?


Herregud vad har jag för mig? :nailbiting:

Det här är snäppet bättre! ;)

Jag tycker fortfarande att irländarna slår allt, just för att de förlorar stort och fortfarande stöttar sitt lag. Enklare att sjunga när man ändå vunnit något :D och att det är fansen inte spelarna som sjunger.
 
Fortsätter spamma, allt för att undvika det jag ska om jag ska göra. Direkt efter det här måste jag skriva om ensamkommande barn. Räknas 1970-talet som schlager?


Jag tycker fortfarande att irländarna slår allt, just för att de förlorar stort och fortfarande stöttar sitt lag. Enklare att sjunga när man ändå vunnit något :D och att det är fansen inte spelarna som sjunger.
:) Jag borde skriva uppsats så jag hänger också här. Fast här är fansen och spelarna som ett team och det är nog det som är så stort. Att vinna det här har varit en så lång och gemensam kamp, och kärleken mellan fansen och laget är så stor. Jag som inte ens gillar fotboll blir rörd när spelarna och tränaren pratar om fansen. ;) De sjunger oavsett vinst eller förlust men det här vinsten betydde så otroligt mycket. :D
 
Fortsätter spamma, allt för att undvika det jag ska om jag ska göra. Direkt efter det här måste jag skriva om ensamkommande barn. Räknas 1970-talet disco som schlager?


Herregud vad har jag för mig? :nailbiting:



Jag tycker fortfarande att irländarna slår allt, just för att de förlorar stort och fortfarande stöttar sitt lag. Enklare att sjunga när man ändå vunnit något :D och att det är fansen inte spelarna som sjunger.
Vilken otroligt dålig musikvideo, ska det där bensprattlet föreställa ryskt? 😂
 
Fortsätter spamma, allt för att undvika det jag ska om jag ska göra. Direkt efter det här måste jag skriva om ensamkommande barn. Räknas 1970-talet disco som schlager?


Herregud vad har jag för mig? :nailbiting:



Jag tycker fortfarande att irländarna slår allt, just för att de förlorar stort och fortfarande stöttar sitt lag. Enklare att sjunga när man ändå vunnit något :D och att det är fansen inte spelarna som sjunger.
En klassiker!
av en anledning tänker jag på denna när jag ser den
 
Tappade precis besinningen helt och sitter och tokbölar på golvet med två datorer (mammas och min), tre skärmar och 7 hdmi sladdar. Båda skärmarna funkar på mammas dator och inget funkar på min gamla bitch dator.

Jag fattar inte vad som är felet.

Blir så sjukt besviken på livet. Varenda gång jag blir exhalterad och tänker att yes äntligen ska x hända, och är vansinnigt glad och fixar och donar, blir det pannkaka och inget funkar och det blir som att jag springer rätt in i väggen. Sen måste jag leta fram på en slägga så jag kan slå ner väggaset och kanske klämma mig förbi. Det förtar glädjen i precis allt. :down:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
713
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
7 972
Senast: Enya
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
712
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 167
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp