Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Polisen vill få tips om tuggummistöld
Under natten gjordes det en stöld från en lastbil som stod parkerade på rastplats Sickelsta vid E20 söder om Örebro. Stöldgodset: En halv pall med tuggummi.

Exakt hur många paket det handlar om vet inte polisen.

– Nej, men en halv pall är ganska mycket. Jag vill inte spekulera om tjuven är beroende av tuggummi eller inte, säger Stefan Dangardt, vid polisen i region Bergslagen som nu vill ha in tips om tuggummistölden från allmänheten.

–Vi har inte så mycket att gå på. Men ser vi om någon tuggar frenetiskt kommer vi nog kontrollera den personen, säger Stefan Danghardt.
Den där polisens kommentarer :rofl::rofl:
 
Funderar på klassisk Led Zep, The Who, Dire Straits, Queen. Allt 60-tal. Brukar alltid tycka att original är bäst, men White Buffalos version är riktigt bra.


Fasiken också nu sitter jag och youtubar istället för att skriva :arghh::angel::mad:
 
[...]
*göra den där "boken" jag pratat om i 2 års tid. Samla in historier från folk här på ön, renskriva och göra en rolig liten lokal "dassbok".
Finns otroligt många roliga historier jag hört genom åren här på ön, oftast något korkat som någon turist sagt, tex "hur högt behöver tidvattnet gå innan det svämmar över båten?"
Detta skulle passa in i den boken:
""Omringar havet HELA ön?"
"Är det där saltvatten?" (pekar ut i havet)"
(Hela inlägget)
:rofl:
 
Eftersom jag fortfarande har skrivkramp av värsta sorten. Jag rapporterade just ett rasistiskt inlägg på youtube för första gången. Vet den jag rapporterade att det var jag?

Youtube kommentatorsfälten är där 4chan och de som anses som för extrema för Breitbart har tagit sin tillflykt
 
Promenerat. Skulle köra nybörjarlöpning med försvarsmaktens app men den ville inte vara med idag. Iofs inte mina ben heller så det kanske var lika bra det. Nu superminikeso med en sudd jorgubbssylt pga galet sötsug.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
713
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
7 972
Senast: Enya
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
712
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 167
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp