Provsmakade under tiden och inte enligt min mun, innan vad det bara slemmigt tyvärr. Det var helt OK men som sagt ingen skillnad mot ostronskivling.Du stekte nog för hårt gissar jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Provsmakade under tiden och inte enligt min mun, innan vad det bara slemmigt tyvärr. Det var helt OK men som sagt ingen skillnad mot ostronskivling.Du stekte nog för hårt gissar jag.
Vet flera som testat men där har det kommit efter flera år, så det är en väldig väntan!Åh, ostronskivling... Vill köpa ett sånt där odla själv-kit, någon som testat det?
Oj, ja, bra att jag har tålamod då, eller nåtVet flera som testat men där har det kommit efter flera år, så det är en väldig väntan!
Hur står de sig mot inte-riktigt-kokta bönor eller kikärtor? Mer sega kanske?Gillar ni fasta baljväxter tipsar jag om Lupin! Ger bra tuggmotstånd.
Jag vet faktiskt inte, jag kokar alltid mina baljväxter i flera vatten och låter dem ligga i blöt länge. Lupinen jag har provat har ett skal som är segt, och sedan en kärna med tuggmotstånd. Om man mal den blir den inte lika smulig.Hur står de sig mot inte-riktigt-kokta bönor eller kikärtor? Mer sega kanske?
Låter intressant!Jag vet faktiskt inte, jag kokar alltid mina baljväxter i flera vatten och låter dem ligga i blöt länge. Lupinen jag har provat har ett skal som är segt, och sedan en kärna med tuggmotstånd. Om man mal den blir den inte lika smulig.
Jag köpte Lupin Regent, en av de som är fasta men också passar en person på LCHF.Låter intressant!
Låter gott!Ikväll blir det gratinerad fetaost- och tomatpasta (aka Tiktok-pasta). To die for.
Finns flera olika recept men det jag brukar köra på:Låter gott!
Har du recept? (har inte TikTok)
Såg gott ut.