Åh ja, denna förträffliga sommarsmak Har massor i trädgården också!Jag tror på gräslök.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh ja, denna förträffliga sommarsmak Har massor i trädgården också!Jag tror på gräslök.
Lyx! Jag får köpa fryst.. Det är okej det med, men man får inte den där fina returen då.Åh ja, denna förträffliga sommarsmak Har massor i trädgården också!
Oj, vad kul att du svarade på mitt gamla inlägg precis när jag satt och funderade på pålägg! Nu äter jag veganskt, så tyvärr är de skivorna inte för mig. Plus att inlagd gurka är vintermat, nu sitter jag och funderar på hur jag kan få till en fräsch kryddning på vegofärskost men tack för tipset ändå!
Ingen fara, tips blir aldrig gamla (om inte produkten möjligtvis tagits ur produktion antar jag).Hoppsan, jag missade helt att det var ett gammalt inlägg Sorry!
Här växer det massor med gräslök mellan lägenhetshusen Råkade plocka till marsvinen en gång innan jag insåg att det inte var tjocka fina grässtrån utan väldigt smala och tunna gräslöksstrån (doften avslöjade det).Lyx! Jag får köpa fryst.. Det är okej det med, men man får inte den där fina returen då.
Åh, en onlineshop helt i min smak! Ska testas, tack@Nahar En utmaning! Köp Lupin från Nordisk råvara, de skickar hem, och testa som färs! I kåldolmar, med pasta, i soppa. Testa och njut!
@pepp jag är sååå pizzasugen men närmaste veganska pizzeria är typ en och en halv timme bort
Det farliga med såna lösningar är att jag tenderar att aldrig äta något annat. Som när jag upptäckte att det går att baka chokladkaka i micron...Så drygt! Det är så smidigt att ha libabröd i frysen, bara att ta fram o slänga på det man vill
Det farliga med såna lösningar är att jag tenderar att aldrig äta något annat. Som när jag upptäckte att det går att baka chokladkaka i micron...
Beställ en och tänk på mig
Jag har semester måste få unna mig något lyxigt. Frågan e om man ska ta en tunn italiensk eller en amerikansk. Sjävklart extra fyllning om man nu beställer...Ja! Beställ åt mig med, jag gör det sällan för att det är så dyrt att beställa själv
Jag har testat, men det var lääänge sen. Hinner/orkar nästan aldrig laga mat nu för tiden. Jag gjorde av seitanmix, vill minnas att man kan ta i rejält med kryddorna. Att själv tvätta vetemjöl har jag däremot inte gett mig på.Har ni några matprojekt i sommar?
Jag är så sugen på att testa göra egen seitan. Men osäker på om det är värt mödan.. Någon som testat hemmagjord? Är det gott?
Vill även testa göra egna injera. Tycker det är så himla gott med de där sura disktrasorna (), men har inte råd att gå på restaurang var och varannan dag. Så vill testa göra egna.
Åh, intressant!Jag har testat, men det var lääänge sen. Hinner/orkar nästan aldrig laga mat nu för tiden. Jag gjorde av seitanmix, vill minnas att man kan ta i rejält med kryddorna. Att själv tvätta vetemjöl har jag däremot inte gett mig på.
Själv vill jag baka en citron- och polentakaka utifrån ett Nigella-recept.