Tja *wink* *wink*
(Man kanske ska skippa tacomackan idag, hm )
Det var så jävla gott
You can do it!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tja *wink* *wink*
(Man kanske ska skippa tacomackan idag, hm )
SvampNågon som har tips på tillbehör till panerad tofu?
Färskpotatis!Någon som har tips på tillbehör till panerad tofu?
Denna är grymt god!Är inne på min sista låda med quornfilegryta nästa vecka. Sen måste jag göra nya storkok... men jag vet inte vad?!
Jag gillar icas bönchili, men äter så jäkla mycket nachochips till
Gärna nåt med quorn, eller kanske bönor och det ska bli mycket mat.
Denna är grymt god!
Jag använder sojabitar, men går säkert lika bra med qourn.
https://indianenough.se/vegetarisk-butter-chicken-murgh-makhani/
Vad finns det för milda vegopålägg som passar till knäckemacka och yoghurt? Äter just nu vegoost varje morgon men den är inte särskilt nyttig. Tartex är på gränsen till för mycket smak tycker jag, det ska vara något milt till yoghurten och müslin som smakar mycket. Helst något som det går att ha inlagd gurka på och som kommer i färdig förpackning, men jag kan tänka mig att tumma på de två sista om det är gott
Jag älskar Perssons Vegoskivor (original) - de är ovo-vegetariska - men vill du ha inlagd gurka på så håller jag med de andra om att Pastejköket har god bredbar pastej!
Oj, vad kul att du svarade på mitt gamla inlägg precis när jag satt och funderade på pålägg! Nu äter jag veganskt, så tyvärr är de skivorna inte för mig. Plus att inlagd gurka är vintermat, nu sitter jag och funderar på hur jag kan få till en fräsch kryddning på vegofärskost men tack för tipset ändå!Jag älskar Perssons Vegoskivor (original) - de är ovo-vegetariska - men vill du ha inlagd gurka på så håller jag med de andra om att Pastejköket har god bredbar pastej!
Jag tror på gräslök.Oj, vad kul att du svarade på mitt gamla inlägg precis när jag satt och funderade på pålägg! Nu äter jag veganskt, så tyvärr är de skivorna inte för mig. Plus att inlagd gurka är vintermat, nu sitter jag och funderar på hur jag kan få till en fräsch kryddning på vegofärskost men tack för tipset ändå!