Oh ja, älskar också kapris!Rödlök och kapris?
Älskar kapris..
Åh rödbeta, där sa du nåt! Så bra förslag ni har.Rotfrukter? Beroende på dressing. Rödbeta, palsternacka, potatis?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh ja, älskar också kapris!Rödlök och kapris?
Älskar kapris..
Åh rödbeta, där sa du nåt! Så bra förslag ni har.Rotfrukter? Beroende på dressing. Rödbeta, palsternacka, potatis?
Championer, klyftad ungspotatis eller bara nypotatis med vinegrätt.Vad mer kan jag ha i en slags varm sallad-ish där basen är svartkål (stekt), fuskbacon (stekt) och stora vita bönor med någon dressing? Det behövs helt klart mer, men jag vet inte riktigt vad. Det är just kombon svartkål & låtsasbacon jag är peppad på, men jag vill inte lösa det hela med min go-to (pasta med gräddig sås).
Mathavre? Vänd ner i det stekta strax innan det är färdigt.Vad mer kan jag ha i en slags varm sallad-ish där basen är svartkål (stekt), fuskbacon (stekt) och stora vita bönor med någon dressing? Det behövs helt klart mer, men jag vet inte riktigt vad. Det är just kombon svartkål & låtsasbacon jag är peppad på, men jag vill inte lösa det hela med min go-to (pasta med gräddig sås).
Rödlök och kapris?
Älskar kapris..
Rotfrukter? Beroende på dressing. Rödbeta, palsternacka, potatis?
Championer, klyftad ungspotatis eller bara nypotatis med vinegrätt.
Mathavre? Vänd ner i det stekta strax innan det är färdigt.
Klyftpotatis! Jag är så dålig på att laga den men åh vad sugen jag blev nu
Klyftpotatis! Jag är så dålig på att laga den men åh vad sugen jag blev nu
Fast att göra egna tar ju knappt längre tid än att tillaga de man köper frysta? Skiva, skölja och slänga i en ugnsform med lite olja. Salt och peppar (och kanske någon mer krydda om man vill). Men SÅ mycket godare....Det är så himla gott! Jag brukar dock vara för slö, tycker det tar så lång tid
Fast att göra egna tar ju knappt längre tid än att tillaga de man köper frysta? Skiva, skölja och slänga i en ugnsform med lite olja. Salt och peppar (och kanske någon mer krydda om man vill). Men SÅ mycket godare....
Aha....Nä jag vet, jag köper aldrig frysta heller! Men jag tycker 15-20 min är lång tid
Hittade just detta recept. Inte smakat det men till och med jag som inte gillar aubergin blev sugen på att prova det.Efter en dryg vecka med riktig skräpmat (nutella direkt ur burken...) är jag nu omåttligt sugen på rätter med mycket grönsaker. Typ grönsaksgrytor eller i ugn eller så. Har ni några roliga lite ovanliga recept som jag kan testa?
Hoppas att det är ok att fråga i denna tråd. Färdiga falafel att köpa i matbutik, vilket märke rekommenderas och hur är dom? Torra, saftiga?