Rökt tofu är gott att ha på pizza.Bärtas rökta helbit OCH rökt tofu finns numer i min butik. Så nu blir det sånt i några dagar Några tips på vad jag kan göra med dem förutom att äta dem som de är/på mackan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rökt tofu är gott att ha på pizza.Bärtas rökta helbit OCH rökt tofu finns numer i min butik. Så nu blir det sånt i några dagar Några tips på vad jag kan göra med dem förutom att äta dem som de är/på mackan?
Ingen koll på Bärtas men rökta tofun passar i många pastasåser (både tomatbaserade och gräddbaserade), carbonara, tofustroganoff med ris osv. Åh, måste köpa imornBärtas rökta helbit OCH rökt tofu finns numer i min butik. Så nu blir det sånt i några dagar Några tips på vad jag kan göra med dem förutom att äta dem som de är/på mackan?
Köpte du från typ ICA (går det ens?) eller som hel burgare från Max? Har bara ätit det sistnämnda, och jag verkligen älskar det!Smakar kyckling, verkligen. Rekommenderar den till köttätare men inte veganer som inte gillar kyckling. Smakar i alla fall inte kattlåda
På ICA, de luktade kattlåda innan tillagningKöpte du från typ ICA (går det ens?) eller som hel burgare från Max? Har bara ätit det sistnämnda, och jag verkligen älskar det!
Mumsigt värre.På ICA, de luktade kattlåda innan tillagning
Vad är kimchi egentligen?Dumplings! Hade lite kimchi till också, mycket gott och mycket enkelt
Visa bifogad fil 90692
Fermenterad salladskål, med chili, vitlök, ingefära, finns massa olika recept Starkt, salt, syrligt!Vad är kimchi egentligen?
Ett annat tips med den rökta tofun är att skära den i tunna skivor, steka i rikligt med olja och sedan använda som pålägg i exempelvis en fylld baguette, banh mi eller liknande.Både pizza och stroganoff var längesen så de blir det säkerligen Attack för tipsen!
Jag lägger den som pålägg som den är redanEtt annat tips med den rökta tofun är att skära den i tunna skivor, steka i rikligt med olja och sedan använda som pålägg i exempelvis en fylld baguette, banh mi eller liknande.
Oftast använder vi den till carbonara dock På sommaren god tärnad i en pastasallad, bulgursallad etc.