Vad blir det för vegetarisk mat? Del IV

20220401_171935.webp

Recept? Ser jättegott ut 😁

Har inget exakt recept 🤭

Men tog tre quornfiléer, hacka i valfri storlek, fräs med en gul lök och obestämd mängd vitlök. Här la jag i kanske 7 kuber fryst spenat, på med wokgrönsaker, japansk soja, lite svampolja och sesamolja.
Ja just, hackade upp en röd paprika och hade i också.

Kryddade med svartpeppar, örtsalt och chili!
Topping schirachamajonnäs.

Äter just nu spagetti med puréad morotssoppa. :laugh:
Trodde det var en pastasås på röda linser när jag tog lådan ur frysen. :o

Inte den bästa kombon, men dugligt, kan inte säga att det är dålig mat med något egentligt fel på...

Bärtas rökta helbit OCH rökt tofu finns numer i min butik. Så nu blir det sånt i några dagar:D Några tips på vad jag kan göra med dem förutom att äta dem som de är/på mackan?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
3
· Visningar
453
Senast: Tofs
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
3 540
Senast: Exile
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 156
Senast: ameo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 561
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka