Får jag tag på det så!Iofs, men den växer i Sverige till skillnad från citron. Så genom att använda svenskodlad rosenkvitten sparar man en hel del i transport mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får jag tag på det så!Iofs, men den växer i Sverige till skillnad från citron. Så genom att använda svenskodlad rosenkvitten sparar man en hel del i transport mm
Jag är imponerad över hur välstaplad den är
Jag är imponerad över hur välstaplad den är
Hm ska jag beställa Max eller McDonalds?
Hm ska jag beställa Max eller McDonalds?
Vart beställde du ifrån? Såg att dom hade chilli cheese. Köper aldrig vanliga hamburgare på max, dom e inte goda efter dom började pressa köttet.Jag bojkottar Max sen dom slutade med min favorit! Donken har jag nog aldrig ätit på.. ( )
Vart beställde du ifrån? Såg att dom hade chilli cheese. Köper aldrig vanliga hamburgare på max, dom e inte goda efter dom började pressa köttet.
Håller med om Max vegoburgare, smakar inte alls gott längre sedan de bytteVart beställde du ifrån? Såg att dom hade chilli cheese. Köper aldrig vanliga hamburgare på max, dom e inte goda efter dom började pressa köttet.
Vad har du kryddat kikärtorna med? Är de stekta eller bara badade i dressing?
De är först stekta i olivolja sen har jag haft i soja, asiatisk bbq-sås, limezest och sesamfrön som har fått puttra ihop. Är ett recept från Hello Fresh.Vad har du kryddat kikärtorna med? Är de stekta eller bara badade i dressing?