Vad är "måste"

Sv: Vad är "måste"

:rofl: :rofl:

Skrattar, jag har knappt hört talas om en tredjedel av de märken som nämns här.

Jag köper saker efter plånboken, inte vad de heter, sedan ska det var funktionsdugligt. Jag är tyvärr hopplös gällande märken, både inom hästvärlden och privat.

Min vita helskodda tävlingsbyxor köpte jag billigt för 1000 kr, 1984, de var skyltex, och lite solfärgade, de är av märket Pikeur, och jag har dem än, så jag måste säga att de var helt prisvärda.

Annars så köpte jag ett par skitsnygga gråa förra året, som i princip ALLA berömmer för att de är så snygga och frågar om det är från Pikööör, men jag säger sanningen, det är Höööööööks......

som sagt, jag är helt off.....

Haha klockrent! "pikööör" *asg*

Jag älskar snygga grejer, men det blir lite komiskt när allt är så märkesfixerat. Det är som att Ebba von Sydow har börjat med hästar. :crazy:

Liknande trådar

Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 549
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 475
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 111
Senast: Hajfisk
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 450
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar