Vad är "måste"

Sv: Vad är "måste"

Aha!
du har varit ett sånt där ponnybarn som har lindor o boots runt om-
Fast den knappt har rört på benen- risken för islag var obefintlig:devil: :p :rofl:

En annan har skydd på för att det behövs- obalanserad ryttare:angel: :o

Senast ändrad:

OS-pannband är verkligen hett nu! :D Jag har tom 2 st, superstolt :love:
Vr07007.jpg

januari046.jpg

Annars är det mycket Pikeur, OS, Kyra, ANKY, Passier blir mer o mer, Rundsytt är på stark frammarsch, likaså hakspännen på tränsen/kandaren. Minns något mer märke men komemr inmte på just nu..

Senast ändrad:

Anngående OS-pannband. Har typ ett, fast vet inte märet, bara att det är svarowski, men hittade ett svart med svarta svaowski senast jag ver på svensk ridsport, som jag bara MÅSTE ha Måste bara skaffa ett svart träns först...
Angående att matcha schabrak och lindor, så är det enligt mig bland det VIKTIGASTE! Asså, att det finns ett visst samband. Jag har tx ett grått eskadron-schabrak med en tunntunntunn remsa med vitt/vinrött, ochrider med vinröda lindor till det från samma kollektion. Så, man kan matcha olika, och snyggast är det om man inte är heltäckande i en ända färg:smirk:
det blev mycket...

Aha!
du har varit ett sånt där ponnybarn som har lindor o boots runt om-
Fast den knappt har rört på benen- risken för islag var obefintlig:devil: :p :rofl:

En annan har skydd på för att det behövs- obalanserad ryttare:angel: :o

Bah, ponnyn hade tur om han fick ha senskydd fram den jäveln!

Nån frågade om varför benskydden går fetbort - är du dressyrryttare har du lindor.

Inser någon det här med glimten i ögat eller...? :angel:

/Breccia - som ofta har benskydd ;)

Nä, här tar vi ALLT på fullatse allvar och kopplar alltid på "taggarna ut åt" - beteendet? det har du väl märkt förut va??:p

Men jag erkänner mitt "jag är en äkta dressyrryttare" image fick sig en knäck när du sa detd är om benskydden - haha!:o

Då måste jag få bräcka för jag har 4:a :p :angel:

Dina är skitsnygga, har ett likadant som det på du har på Frida(?) b.la. fast med rosa stenar:love:

Malinsky: kolla in www.skarahastsport.se (för ovanlighetens skull)

/Z.

Jag tänker bara säga att jag har inte höga tankar om er här på dressyr o vistas här så lite som möjligt... :angel:

Det är nu jag borde lägga ut bilder på mig o min storing när vi har casual friday - olika färger på varje ben och mjukisbyxor! Hej vicken dressyrkärring jag är.
Min hovslagare säger att jag är den roligaste dressyr"tanten" han träffat :p

Jag menar, inget slår blingbling. Hade jag haft ett sto hade jag iofs haft det V-formade svarta pannbandet från döbert med blomman... men vad jag ÄLSKAR glitter

Senast ändrad av en moderator:

*kl*

Lite offtopic, men jag tror det passar i råden... Någon som vet var man hittar ett pannband (tror att det är OS), som det ä typ guldglitter på hela pannbandet, alltså man ser inget läder alls. Pannbandet är också ganska smalt. (Om någon var på bruksprovet hade MT det på en av treårshingstarna, den jättestora, som hon visade). Superblingit men skitsnyggt!

*kl*

Lite offtopic, men jag tror det passar i råden... Någon som vet var man hittar ett pannband (tror att det är OS), som det ä typ guldglitter på hela pannbandet, alltså man ser inget läder alls. Pannbandet är också ganska smalt. (Om någon var på bruksprovet hade MT det på en av treårshingstarna, den jättestora, som hon visade). Superblingit men skitsnyggt!

Jag tror såg det som du menar i Sjöbo förra veckan :idea: . (Såg inte MT:´s och detta glittrade i regnbågens färger). V-format var detta. Men det kostade drygt 1'300kr :crazy:

*KL*

Jag tror det finns på www.skarahastsport.se dock inte i guld, på deras hemsida står det attd et kostar 900-någonting men på prislappen i butik är det ett par hundra över tusenlappen. och jädrar vad dom glittrar!! Sverige har fått BLINGFEBER!!!

Fiorano: såg det senast på svensk ridsport i kungsbacka förra helgen. Och det är bara SÅÅÅÅÅ FINT!!!

Liknande trådar

Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 549
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 475
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 110
Senast: Hajfisk
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 450
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar