Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vill ni hjälpa otekniska mig ? Vad är Feeds? På min Windows toolbar den nya har jag fått upp en sådan knapp. På vissa internetsidor kan man premunera på det och på vissa internetsidor står det att det inte finns. Help me är ni snälla att förklara detta för mig
Åh, det undrar jag med! Jag har fått det förklarat för mig en gång då en person tyckte att jag skulle använda mig av det (för att "prenumerera" på ämnen). Jag har också det på min toolbar, men har inte riktigt förstått hur man använder det.
Feeds är kort sagt nyhetsflöden. Att vissa sidor har och andra inte beror helt enkelt på att inte sidmakaren lagt in någon feed (rss) på sin sida. När man lägger in en feed på sin läsare så kan man nyheter direkt på en sida utan att behöva bläddra runt. Man kan ju alltid lägga till en feed så förstår man kanske lite bättre vad det är. Jag har tex egenfiltrerade nyheter och förut hade jag även nya inlägg från Bukefalos (men Buke har inte rss längre ). Det blir då jättesmidigt att komma fram till rätt sida utan att behöva leta så mycket.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.