Vad är Feeds?

I

Irre-76

Vill ni hjälpa otekniska mig :) ? Vad är Feeds? På min Windows toolbar den nya har jag fått upp en sådan knapp. På vissa internetsidor kan man premunera på det och på vissa internetsidor står det att det inte finns. Help me är ni snälla att förklara detta för mig :confused:

Sv: Vad är Feeds?

Åh, det undrar jag med! :) Jag har fått det förklarat för mig en gång då en person tyckte att jag skulle använda mig av det (för att "prenumerera" på ämnen). Jag har också det på min toolbar, men har inte riktigt förstått hur man använder det.

Sv: Vad är Feeds?

Feeds är kort sagt nyhetsflöden. Att vissa sidor har och andra inte beror helt enkelt på att inte sidmakaren lagt in någon feed (rss) på sin sida. När man lägger in en feed på sin läsare så kan man nyheter direkt på en sida utan att behöva bläddra runt. Man kan ju alltid lägga till en feed så förstår man kanske lite bättre vad det är. ;) Jag har tex egenfiltrerade nyheter och förut hade jag även nya inlägg från Bukefalos (men Buke har inte rss längre :(). Det blir då jättesmidigt att komma fram till rätt sida utan att behöva leta så mycket.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 454
Senast: monster1
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 265
Senast: lizzie
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 622
Senast: Mabuse
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 097
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar