Vad är detta för förbygel?

Nominous

Trådstartare
Någon som vet vad detta är för förbygel? Det ser ut att finnas en ''plupp'' på delen som går under bogen men man ser ju inte vad det är. Säljaren till förbygeln säjer att det är en Kingslan (utan d) men om det är Kingsland gör ju inte de sådan utrustning. Hittar ingen Kingston som ser ut såhär heller. Vad fasen kan det vara?? Har kollat budgetmärken men hittar ingen träff. Den kan ju vara några år så då hittar jag den ju inte av naturliga skäl...

Någon som har en idé? Ser enligt mig ut som en Claridge House... :grin:

31603528.jpg

Sv: Vad är detta för förbygel?

Liknar Kingston från Börjes tycker jag:confused:

Vad jag mest reagerade på är att ena spännet man fäster i sadeln ser ut att vara mindre och annan färg.. Lurar bilden mig eller är den utbytt tro?

Kan detta vara en likadan?

31604101.jpg

I sådana fall är det som tidigare talare skrev, en Kingston från Börjes.

Är 99% säker att den är från Börjes, jag hade en likadan som jag köpte 2006 :)

Jag har en exakt likadan, det är en Claridge House från hööks. Inköpt för många år sedan.
Om jag inte minns fel så kostade den runt 300 kr ny.

ja det ser verkligen ut som en kingston. nu som har den, är ni nöjda? + och - med den? :)

Det enda minuset är att jag inte kan använda den som en förbygel. Sitter skit tajt då::( Har knäppt ihop den på den bilden du ser och det är på yttersta. Tänk om jag skulle ha den i sadeln! (Kanske skulle bli bättre med en i full)

Annars älskar jag den!

Jag har en kingston, och jag är nöjd! Använder den bara när jag hoppar och tagit av själva martingalen (vill bara ha förbygeln). Tycker att den fungerar kanon, och kan inte se några minus med den!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 050
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 605
Senast: Enya
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en dröm. Jag skulle så oerhört gärna vilja ut och VANDRA. Först och främst Sörmlandsleden, eftersom jag bor i Sörmland, men jag...
Svar
14
· Visningar
2 069
Senast: AraSlei
·
Relationer Varning för en lång skriva-av-sig-tråd... Hur lika måste man egentligen vara i en relation? Jag har en relation sedan drygt 4 år...
30 31 32
Svar
631
· Visningar
41 843
Senast: norrsol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV