Sv: Vad är det med mig?
Hmm, om du hade 2 barn när du var 24 så tvivlar jag på att du aldrig skulle ha barn när du var 20, så fort ändrar man sig inte om man har bestämt sig.
Om folk inte var så snabba att säga att de aldrig vill ha barn kanske jag hade blivit tagen på allvar istället för att folk flinar åt mig.
Alla mina kompisar man har sagt att de inte vill ha barn men när man luskar lite så vill de bara inte ha barn nu...vilket är en enorm skillnad...
Det är så svårt att leva nu eftersom jag tycker om att se fram emot saker. Jag vill kunna längta efter saker, det är ju halva nöjet Hur kul hade det varit om man inte vetat när julafton var utan helt plötsligt när man vaknar är det jul...
När jag var 20 skulle jag aldrig ha barn. Hade 2 st när jag var 24.
När jag var 29 skulle jag aldrig skaffa barn senare än 30. När jag var 37 och 38 fick jag 2 barn till.
Sluta fundera och lev i stället. imorgon kan du bli överkörd av bussen , som min sambo brukar säga.
Vill du inte göra abort, se till att du är skyddad.
Ta saker när de är aktuella istället för att försöka planera för 5 år framåt.
Jag skulle aldrig bo på landet , men har gjort det i 4 år, och då snackar vi skogen utan riktig väg och 2 mil till by-Ican.
Man förändras med tiden och utvecklas och har man samma åsikter om 5 år så tar man diskussionen om 5 år.
Att älta saker som kanske händer i framtiden gör en bara olycklig tror jag.
Lev nu, och ta det som kommer när det kommer!
Hmm, om du hade 2 barn när du var 24 så tvivlar jag på att du aldrig skulle ha barn när du var 20, så fort ändrar man sig inte om man har bestämt sig.
Om folk inte var så snabba att säga att de aldrig vill ha barn kanske jag hade blivit tagen på allvar istället för att folk flinar åt mig.
Alla mina kompisar man har sagt att de inte vill ha barn men när man luskar lite så vill de bara inte ha barn nu...vilket är en enorm skillnad...
Det är så svårt att leva nu eftersom jag tycker om att se fram emot saker. Jag vill kunna längta efter saker, det är ju halva nöjet Hur kul hade det varit om man inte vetat när julafton var utan helt plötsligt när man vaknar är det jul...