T
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter mer att de är underaktiverade och inte pga gener från R-blodet som ger olater.
Frida
f.-99
e.Tip Top u.Bordighera(36) ue.Maraton - Galant - Lansiär - Juan - Barbarossa - Jambos(hannoveranare) - Ruster - Amos
Målet är att bli starkare o stabilare i MsvA och starta i YR-SM (nästa år mest realistiskt)
Jag har ingen aning om hurvida det är ärftligt eller inte. Jag vet bara att min har gjort det sen föl och mamman gör det inte. Sen tycker jag att det är lustigt när man hör så många Rubinrot-avkommor som har någon typ av "stress" defekter.
Sen spelar det inte mig så stor roll, jag tycker att Rubinrot-avkommornas höga ridbarhet slår över eventuella defekter så jag lägger inte så stor vikt vid det, men jag va bara nyfiken att höra om det var fler som hört något om det.
Tack! Vi ska försöka satsa på klass 1 i alla fall, men gångarterna lär inte räcka till diplom eller några championatsfinaler... Men jag älskar henne ändå
Visst är det kul att ha lite delmål på vägen med unghästarna. Jag satsade enbart på championatet eftersom jag inte orkade köra iväg och löshoppa honom tillräckligt ofta. Visst var det många stjärnor med men det var verkligen en upplevelse att rida bland alla de duktiga. Min hade fått högre med en annan ryttare men det är ju liksom hela grejen att få göra det själv.
Så ha det som ett delmål men inte ett måste, hon kan ju vara inne i en sen växtperiod eller tänder som tappas. Men värd att älskas är hon den vackra svarta!